Postat de: deeam | Noiembrie 8, 2011

De ce iti e frica nu scapi!

Am avut si am in continuare oroare de morti (cadavre, corpuri neinsufletite si ce mai intra in pachetul asta). Si pentru ca de ce iti este frica nu prea scapi pe lumea asta …

Luni am ajuns din intamplare la morga spitalului Sf. Ioan. Si nu doar la usa, ci in mijlocul „distractiei”. Norocul meu a fost ca nu era nimeni la petrecere in acel moment. A fost cea mai scarry experienta din viata mea de pana acum. Si cea mai traumatizanta. Toata ziua am avut miros de formol si alte substante in nas si nu am putut sa mananc absolut nimic.

Si azi, nr. marti, am fost nevoita sa ma duc din nou. Bineinteles ca nu m-am mai dus singura de data asta, ci cu o doamna fata de care nu stiu cum o sa ma revansez. Socul cel mai mare a fost provocat de iesirea unui medic din una dintre sali (moment in care am vazut ca „avea treaba”) cu o merdenea (sau ce o fi avut in mana) DIN CARE MUSCA FOARTE TACTICOS SI CARE ERA DEJA INCEPUTA. :o:o

Asa ca daca tot nu scapi de ceea ce te temi, am hotarat ca ma tem tare sa ma indragostesc loca loca, mi-e teama sa raman insarcinata, mi-e taaare teama sa fiu fericita si mi-e teama sa fim sanatosi.😀


Responses

  1. Reverse psychology only works on people, not on events, babe..🙂

    Da’ itz doresc sa iti gasesti printzu’ ala, sa ai un/o bebel/a, sa fii foarte foarte fericita, si sa fiti mereu sanatosi!

    Ca de restu’ te descurci.. :))

    • Nush ce sa zic :)))

  2. Mda…..culmea e ca ti-e teama de cele mai firesti lucruri din lume……asta e te-ai nascut om macar incearca sa te comporti ca atare😉

    • Adi, welcome back!


Lasă un răspuns

Categorii

