Postat de: deeam | Decembrie 10, 2010

M-am imbolnavit de rumba…


Responses

  1. Prima data cand am citit am crezut ca ai luat ceva legat de sex dar ce sa ii faci.

    • Aditzule, e p`acolo!

  2. o dansam pe asta !🙂

    • Da! Dupa vals lent?😀

  3. Nu bre, eu vorbeam de o boala cu transmitere …🙂

    • Nici nu ma mir ca te gandeai la asa ceva😛.

  4. Eu imi faceam griji pt. tine si tu………. ma judeci😦 ce urat

    • Da da da… si marmota invelea ciocolata in staniol :))

  5. e chiar superba melodia😉


Lasă un răspuns

Categorii

