Postat de: deeam | Decembrie 5, 2010

Dupa 14 ani …

Sfarsitul lui 2010 (octombrie, noiembrie si decembrie) a fost, pana acum, plin de surprize frumoase. Daca in octombrie mi-am revazut colegii de liceu, in decembrie a venit randul celor din scoala generala.

Cu unii dintre ei am mai vorbit. Cu Matei m-am intalnit in metrou, pe Anca o vad des😀, pe Alex Udrescu aproape zilnic la tigara, iar cu Alex Stoian si familia lui ma intalnesc pe FB pentru ca David este un dulce. Aaa si cu Laur m-am intalnit o data la semafor iar cu Mari la net si ne-am ignorat complet =)))

Pe restul, insa, nu i-am mai vazut din 1996. Astazi am avut un soc: suntem neschimbati si am avut emotii atunci cand i-am revazut. Ne-am despartit niste pusti care ne bateam cu ghiozdanele (Cristi era preferatul meu) si ne-am reintalnit, oameni maturi cu familii si copii, ca si cand fusesem in pauza mare si ne-a regrupat in clasa clopotelul.

Din pacate nu au fost toti, dar o sa ne strangem noi un weekend, fara remorci (care are), la Paraul Rece.

Si cand ma gandesc ca inca nu s-a terminat luna surprizelor! Sunt taaare curioasa ce mai urmeaza…


Lasă un răspuns

Categorii

