Postat de: deeam | Octombrie 3, 2010

12 motive pentru care sunt Leoaica

Iata cele 12 motive pentru care m-am nascut in prima zi a zodiei LEU, comentate de MOI.

1. Niciodata nu vei fi un las, un om slab. (De multe ori asta nu e o calitate)
2. Mereu, gata de drum. (Daaa! Cu bagaje muuulte, inutile si grele)
3. Motto-ul tau : Sunt cel mai bun! (To da bi da best)
4. Un asa magnetism animalic…mai rar. (Sunt si eu modesta, la asta nu comentez :D)
5. Te poti plange cu voce tare. (Si dupa aia regret)
6. Iti place ca oamenii sa depinda de tine. (Nu sa depinda maaa, imi place sa ajut)
7. Nascut actor – ai actoria in sange. (La 4 ani am urcat pentru prima data pe scena unui teatru. Si am fost Vulpita :D)
8. Intotdeauna distractiv sa-l ai in preajma. (Cand sunt in toane bune, altfel … FUUUUUUUGI!)
9. Legaturi pline de semnificatii. (Nu toata lumea intelege semnificatiile, dar da, ele exista)
10. Charisma si hotarare de a izbandi (Intr-un cuvant ambitie)
11. Te implici fara rezerve in ceea ce faci. (Daca imi place ceea ce fac)
12. Open mind : Un copac are multe ramuri si frunze , dar o singura tulpina. (Numai omizi sa nu aiba ca nu le suport)


Responses

  1. De ce sa fie la 1 un defect? daca esti slab toti de calca in picioare:P nu mai bine asa, crede-ma, iar omizile devin fluturi, nu le subestima:))) cum broscoii devin printi , cik:-„

    • Nu am spus ca e un defect, ci doar ca de multe ori „capul plecat sabia nu-l taie”, you know😉.
      Asta cu printii e capcana. Trebuie sa saruti foarte multi broscoi pana te prinzi cum sta treaba cu printul.

      • aoleu! si iei raie de la atatia broscoi?=))))))))) aia cu capu plecat nu m-am prins niciodata cum e, dar cred ca in unele situatii se potriveste.

      • =)))) nu stiu, k nu am avut nimic in afara de raceli😛


Lasă un răspuns

Categorii

