Postat de: deeam | Iulie 31, 2010

Alex

UPDATE: Cine a zis sa nu-ti faci planuri niciodata, adevar a grait. M-am tot gandit cum sa abordez problema si azi am profitat de ocazie. L-am prins si l-am intrebat „te stiu de undeva”. Raspunsul a fost de-a dreptul neasteptat: „Da, Andreea, am facut generala impreuna si am locuit in acelasi bloc”. Buuuuun! Rewind. Deci nu s-a speriat cand ma tot zgaiam la el non stop si nu a crezut despre mine ca sunt o psihopata. Good news!

Si asa, la o tigara, am vorbit 5 minute dupa 20 de ani. Soooooooooooo sweeeeeeet!

Acum aproximativ o luna a aparut in raza mea de actiune o figura extrem de cunoscuta. Cunoscuta si totusi atat de necunoscuta. Asa am inceput sa-mi retraiesc viata „din zilele noastre” pana la primii ani de scoala.

Ce face un jurnalist care se respecta? Verifica in 3 surse. Buuun!
UNU: memoria mea de elefant. Rezultat: ZERO.
DOI: intreb in stanga si-n dreapta. Rezultat: ZERO again.
TREI: revin la memoria mea si ii dau ordin clar: sa vina cu un rezultat.

Asa a inceput totul :)) De la jurnalism nu putea sa fie pentru ca nu a trecut chiar atat de mult timp, de la politehnica nu, pentru ca era imposibil sa stai 7 ani cu un om si sa nu-l recunosti iar la master nu a venit nimeni nou. in concluzie, anii de facultati si masterate au fost frumosi insa fara Mistery Guy in peisaj.

Next level: LICEUL. Aici a fost si mai usor pentru ca in afara de Dumi, Bogdan, Cata, Valy si Laur nu mi-a ramas nimeni in minte (Dumi daca iti mai amintesti de cineva, spune-mi :D). BUUUUT, still not Mistery Guy.

Dupa etapa asta am inceput sa cred ca am nevoie disperata de un medic psihiatru si ma bucuram ca Spitalul 9 este aproape de casa. Imi faceam deja planuri cum sa sar gardul o data pe saptamana sa ma duc acasa sa fac o baie calda.

Mi-am cautat in sertarase perioada in care am facut scoala generala si PIIIING! Sa fie el? Oare? Nuuuu! Era blondut in copilarie. Hmmm…. Sa fie chiar colegul meu din generala? Sa fie oare chiar vecinul meu cu care vorbeam cu orele din baie, cocotata pe cada? =))))))

Eh, hai ca am ajuns undeva! Hello Mistery Guy, not mistery anymore.

Apoi a urmat alta problema: numele. OHOOO! Buna intrebare! Si stai si gandeste-te si mai gandeste-te o data si inca o data (norocul meu ca am fost in concediu in perioada asta).
La un moment dat am spus „asta e, cand o sa ajung la redactie o sa-l intreb pe Alex”. Whaaaat? BINGO! Alex!

Asa ca datorita lui Alex mi-am revazut viata si am ajuns la concuzia ca sunt multumita de ea. Si ma mai bucur ca dupa aproximativ 20 de ani (vaaaaaaaaaai ce batrana sunt!) mi-am amintit numele, prenumele chiar si porecla lui.

Life is full of surprises!


Responses

  1. bravo😀

  2. Oficial: TE-AI INDRAGOSTIT :))

    • Si mai oficial: E prea insurat pentru gustul meu =)))

  3. Dar niciodata prea insurat pentru o amanta😛 iti zice unu care stie….. mai bine…..niciodata nu esti prea insurat.

    • Si sotia ta ce zice de treaba asta? Sau nici ea nu e prea maritata pentru un amant? :))))

  4. are facebook nevastă-sa, oare?

    • Nu stiu cum o cheama si nu sunt atat de disperata sa stau sa caut😛

  5. Eu zic sa tragi de tine. O sa vorbesc eu acum cu unii dintre colegii tai si o sa aflu cine este acets Alex. Dupa aia ii dau linkul asta. Poate fac o fapta buna.

    • Nu nu nu! Stai linistit, nu e nevoie.

  6. Secretul unei bune casnicii este ca nevasta sa nu stie niciodata de amanta iar barbatu de amant😉 Eu nu sunt un sot gelos atata timp cat nu o prind asupra faptei.

    • Ma abtin cu greu de la a comenta …..

    • Uite, Adi pare un baiat destept. Le zice bine. Doar o mica problema. E bine ca barbatul sa stie daca sotia are o AMANTA. Asa poate si el sa isi cheme amanta lui.😉

  7. Astept PM atunci😛

    • Nici chiar asa ca nu vorbesc urat decat cand sunt la volan si singura in masina😛

  8. Ma dau de trei ori peste cap
    Ca poate acum in butoi o sa incap

  9. Uite ca la asta cu amanta nu m-am gandit, ca sotia sa fie bisexuala, o treaba buna ce sa zic +10

    • Eu zic sa te rogi ca nici sotia ta sa nu se fi gandit la asta =))))

  10. Bre o femeie are 3 gauri deci nu trebuie sa atenteze ala la „ochiu meu maro” 😉 are loc de unde alege

    • Adi,daca mai folosesti limbajul asta pe blogul meu te cenzurez din nou😀

    • Adi pare un baiat destept. Acum vad ca si stie sa numere. Are talent.

      • Promite! O sa mai auzim de el in viitor, sunt convinsa. E ca raia =)))

  11. PS: poti cenzura asta iti dau voie😛

    • I-am dat delete😛

    • Cum adica ca raia cand auzi de mine incepe sa te manance in locuri speciale😛

      • Da. Ma manaca palmutele ca taaaaaare meriti o bataie!

  12. :))

  13. De ce bre esti sado maso? chesti dastea cu „bice” si palme, haine piele mulate pe femei cu piercinguri in sfarcuri…..hmmm poate doar atunci las o fata sa ma las sa fiu batut de o femeie 😛
    PS fara suturi in zona „mostenitorilo” sau chestii la „tunelu de serviciu”


Lasă un răspuns

Categorii

