Postat de: deeam | Mai 6, 2010

New me!

Dupa 3 zile de mare si soare m-am intors acasa cu bateriile incarcate. Bine, si o semi-raceala, dar chiar nu mai conteaza.

Anul acesta Mamaia a fost mai aglomerata ca niciodata, nu aveai loc sa arunci un ac. Cu toata agitatia m-am odihnit mai bine decat intr-un oras pustiu. Orice s-ar intampla, in Constanta ma simt cu adevarat acasa si imi pun in ordine gandurile, care pana acum au fost multe si exterm de confuze.

So, m-am intors mai hotarata ca niciodata sa las soarele sa intre pe strada mea, indiferent de schimbarile pe care trebuie sa le fac. Si pe care le voi face!🙂


Lasă un răspuns

Categorii

