Postat de: deeam | Martie 27, 2010

Femei proaste

Ma enerveaza la culme femeile proaste. De ce ma enerveaza femeile proaste? Simplu. Pentru ca sunt proaste.

Aseara ma aflam la ziua unui tip intr-un club din Capitala. Cand am ajuns noi sarbatoritul si inca doua cupluri erau la masa. Face prezentarile si intram in atmosfera. Langa mine statea o pupaza. In fata mea un tip. Dupa vreo 10 minute (aproximativ) pupaza de langa mine sare ca arsa si se posteaza in spatele tipului din fata mea. Nici la toilette nu l-a lasat sa se duca singur saracul. In plus, am surprins-o de cateva ori analizandu-ma foarte atent si nu cu o privire binevoitoare😀.

Bai frate, din moment ce apari intr-un club cu niste prieteni, e clar ca nu te duci la agatat (pentru asta exista iesirile „cu fetele”) si daca stai ca duda in carca lui nu inseamna ca nu poate sa se uite in continuare la cine sau la ce vrea el (stai IN SPATELE lui iar ochii sunt IN FATA).

DAAAR este foarte placut sa iti faci „prietene” noi =))


Responses

  1. hai ca nici azi nu ploua

  2. de-asta eşti? strici relatii? shame on me you fooled me once, shame on you… :)) să-ţi cânt?

    • nu stric nimic, mie imi place sa repar😀

  3. iubitul meu este golanas. se uita dupa tot ce are fusta, dar eu il las in pace ca si mie imi plac pantalonii

  4. relatia perfecta: ne vedem cand ne-ntalnim. felicitari!

  5. Aha…… acum stiu eu unde gresam. Eu credeam ca te duci in club sa te imbeti da pana mea cred ca e si asta o chestie cu agatatu. Ia sa ma mai duc si eu „in club” desi cred ca imi zic aia tataie ia finalgonu.

  6. Adi, eu nu ma duc in club „sa ma imbat” pentru ca nu beau alcool.😛
    Si daca vrei sa te duci in club fa o cura de finalgon cu cel putin 2-3 zile inainte ca sa nu se prinda lumea. :))

  7. Aha deci te duci sa agati😛 te-am prins….eu credeam ca lumea se duce de fite acolo.

  8. Nici sa agat nu ma duc😛 Siic! Ma duc sa mai vorbesc si eu cu prietenii mei ca nu avem timp decat seara. :))))

  9. Pai exista telefonu, e o inventie buna ca si messu, skipe s.m.d. Tu te duci sa agati eu sunt sigur😛

  10. M-ai prins😀 Agat geaca la garderoba, recunosc😛


Lasă un răspuns

Categorii

