Postat de: deeam | Martie 8, 2010

O seara „de vis”

Ce bine e sa stai pe locul din dreapta intr-o – hai sa ii spunem – masina, la caldura (la un moment dat s-a facut chiar foarte cald) si sa admiri fulgii cum se joaca pe langa tine.

Exceptand Loganul care era sa intre in noi, dar nici asa nu am avut prea mari emotii pentru ca era pe partea soferului. :))

In concluzie, ce am facut pe 8 Martie: 2 ore de la Romana pana in Berceni via Cotroceni. Am avut suficient timp sa numar fulgii si sa ma bucur ca masina mea sta cumintica in garaj.


Responses

  1. nu te cred. ai filmuletul?

    • Nu a fost ceva iesit din comun care sa merite inregistrat. Sper sa nu se mai repete :))

  2. Da … ai dreptate si mie imi place mai mult locul din dreapta mai ales cand conduce o femeie frumoasa🙂

    • Sunt convinsa😛

      • eu nu, vreau mai multe detalii

  3. Oricat de frumoasa ar fi femeia as prefera sa stea in dreapta mea nu la volan. Din experienta mea de sofer eu zica ca ma pot bucura si de condus si de o femeie frumoasa in acelasi timp. Oricum decat sa stau crispat ca e o femeie la volan as prefera sa conduc eu, mai ales daca e vorba de o masina calumea si de o blonda buna😀

    • Adi, cred ca este timpul sa iti reamintesti ca ESTI INSURAT!!!! Gata cu blondele din dreapta! Wake up!!! 😛

  4. Hmmm… nu prea inteleg, ce nu poate omu sa se delecteze cu o fata frumoasa CHIAR DACA E INSURAT!!!!! S-a insurat nu s-a castrat sau si-a pus centrura de castitate……aualeu bre….esti de coma. De parca femeile care sunt maritate nu isi fac de cap.

    • Glumeam si eu … asa ca sa am dovada la divort😛 Oricum, o bucata de hartie nu te tine legat/a

      • o bucata de hartie e buna iarna…tine de cald vreo 5 secunde

    • nesimtit mai esti, treci acasa ca te calc in picioare! stai pe bloguri de fete si te dai mare…vezi tu acasa!

    • animal paros ce esti, treci acasa! vrei sa iti tatuez un facalet pe spate?

      tu zici ca te duci la munca, dar stai si comentezi p blogurile feteleor!

    • o sa te DELECTEZI cu o cratita in moalele capului!

  5. OFF TOPIC. Schimba si tu tema asta, e stresanta!

    ON TOPIC. Zici ca a fost 8 martie, bine de stiut.

  6. mama ta de trantor. asa muncesti tu? stai pe blguri de vorba cu fete?

    te las fara dinti in gura daca bag divort!

    • yah righ….poll…. nu mai pot de frica😀 ba tu nu intelegi ca ai un stil aparte care il recunosc. Pana mea am petrecut mai mult timp cu tine decat cu nevastamea deci te cunosc mult prea bine.

  7. Pentru nevasta lui Adi: am eu o tigaie foarte buna, groasa si creata special pentru capul „sotilor”. Inca nu a fost folosita :)) Daca vrei iti fac cunostinta cu ea intr-o zi

    • Nu exista tigaie asa groasa pt capul meu din fericire, la mine in familie se foloseste lopata😀

  8. Bai, nu cu mine, sa nu se inteleaga gresit ca sa nu imi iau eu tigaia in cap :))

  9. deci recunosti ca iti petreci timpul mai mult cu prietenii tai idioti decat cu mine.

    de nu fac cu tine maraton de telenovele pe acasa. atunci sa te vad!

    deeam, asta nu merita tigaie. e pacat de ea.

  10. mai bine il iei la un pain(t)balll 😛

  11. Joc airsoft deci nu am probleme cu amenintariel. plus de alta mai fac si cate un pic de wu shu asa ca, chiar nu am frica de obiecte contondente, pumni, picioare , tigai etc.

  12. mai adi, wu shu nu e mincare chinezeasca.🙂

  13. Scuze se crie pobabil legat http://ro.wikipedia.org/wiki/Wushu

  14. Cum adica „hai sa ii spunem – masina” ????!?!?!?!??!?! You’ll pay for this

  15. Pai aia e masina? Nu m-am prins😛


Lasă un răspuns

Categorii

