Postat de: deeam | Decembrie 25, 2009

O urasc pe Hannah Montana

Urasc. Nu am urat pana acum pe nimeni (decat temporar), dar acum o urasc pe afurisita de Hannah Montana. Nu mai pot: covor care canta melodiile lui Hannah Montana, chitara lui HAnnah Montana, microfonul lui HANnah Montana, jocul HANNah Montana, parfum HANNAh Montana, filmul HANNAH Montana ……. (astea si multe altele le-a primit nepoata mea de la Mos Craciun. Nu spun ce cred despre Mos din motive obiective :D)

Nu mai suport. O urasc! Daca ma intalnesc cu ea la Disneyland o omor cu mana mea. Si nu este o amenintare ci o PROMISIUNE :))

Microfonul

Microfonul si Chitara


Responses

  1. De ce omule ?
    Eu am fost la toate concertele chiar nu canta rau ( DE CE ???? ) spui asa ceva ( gandestete te rog si fa un calcul ) 78 % dinn cpopii lumi o iubesc pe Milei Cyrus ( nu o spun eu ci statisticile ) Asa ca (explicami te rog ) si mie de ce :X ( cer scuze pentru comentariu daca te deranjeaza ) :X

  2. fiecare cu damblaua lui🙂 dar înainte să ajungi la ea, trebuie să treci de mine🙂

  3. pai hai sa va explic de ce:

    1. microfonul Hannah Montana = 50 ron
    2. chitara Hannah Montana = aproximativ 40 ron (nu mai tin minte exact)
    3. covorul Hannah Montana = 100 si ceva
    4. jocul Hannah Montana si ala in jur de 30 -50 ron
    5. parfumul Hannah Montana habar nu am, oricum nu 10 ron

    si cred ca este suficient, nu? cati bani sa aiba si Mosul asta, acum cand e ditamai criza😀

    Nu am ninic personal cu Hannah dar NU O MAI SUPORT😛

    • daca nu o mai suporti nu mai vorbi de ea. ce e asta?

    • dar auzi daka , stiai mos craciun nu exista

  4. Pai aici e de vina cine da nu cine cere😛 asta e marketingul. Daca parintele vrea sa ii dea ok daca nu, nu da.

  5. oameni buni,
    voua nu vi se pare ca hannah montana este deja fetita mare? nepotrivita pt tanci de 11 ani? come on, e femeiusca deja. starneste sexualitatea micutilor disney fans

  6. Buna!Eu sunt un super fan Hannah Montana-Miley Cyrus.Am de toate cu ea:nr. revistelor,perne,actipilduri,poze,postere,puzzle-uri,haine,papusa,carte dee colorat,dvd cu filmul,reviste si etc etc etc.Mie imi place enorm de mult serialul,stiu episoadele pe de-a rostul si nu am pierdut niciun episod!!!!!!!!!!!!O ador!!!!!!!!!Si cei care o critica nu au gusturi,iar tu care ai spus ca atuci cand o s-o intalnesti o omori fii atenta ca…Serialul Hannah e cool.Imi plac toate episoadele si nu am unul preferat,deoarece un super mega fan ca mine nu poate avea preferinte in aceata materie.Totusi as vrea sa stiu mai multe despre Miley Cyrus,deoarece majoritatea vedetelor au fite.Eu cred ca Miley e diferita,si daca nu ar fi asa cum consider eu(fara fite) as fi foarte dezamagita,dar cu toate astea tot as fi un super fan Hannah si miar placea dec Miley.Intr-un cuvant O ADOR PE HANNAH MONTANA!SUNT UN MARE MARE FAN!

    • bravo tie prietena! tineo tot asa.

    • NU O SUPORT PE HANNAH MONTANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! E o increzuta cu sunt toate starurile!!!!!!!!Doar Selena e cea mai buna decat proasta si increzuta asta de Miley Syrus!!!!!Dak voua va place de tampita asta poate aveti probleme grave la cap!!!!!!!!Scuze dak v-am suparat!!!!!!!!!:D

    • sabina ionela matu sa stii ca lui Miley Prostana ii trebuie servitori si angajati ca sai sufle nasul si cate milte fiite are pe capul sa stiti ca cei cu varsta de la 8-10 ani sa nu va uitati ca fitoasa asta se stramba in fata camerei sa va poate prosti si pe voi .!sa fiti atenti ca asta e un Diavol care prosteste mintea .voi nu ati vazut cum se stramba si la fel si prietena ei si mai proasta decat ea.deci sa nu va uitai la ea pentru ca va omara mintea cu vrajile ei de prostirea minti!e o proasta de neuitat.si sa stiti ca peste 1-2 ani toti o sa o lasati balta pe hannah prostana si stiti de ce ii spun asa pentru ca e o proasta ,fitoasa si o needucata adica si vocea ei este ragusita si groasa de nu o poti auzi la proastele ei concerte. sa stiti ca pe verisoaramea a prostito si sa stiti ca mia rupt picioarele si acum nu se mai uita pentru ca nu mai vrea sa faca prostii. acum e un copil matur si sia revenit ca nu mai e o proasta pentru ca ea sia revenit la viata si stiti ce inseamna ca nu poti merge????!!!!
      Acum ea citeste carti si se uita la filme din carre poate invata ceva si sa stiti ca impreuna o uram pe hannah montana si aia care ar lasa cartea pentru hannah sunt niste lenesi si sa stiti ca noi citim carti de 900-1020 de pagini si intr-o zi vom devenii mai buni dacat aia cera se uita la hannah montana pardon prostana si nu o sa ingenunchiez la picioarele ei pentru ca asa vrea ea si stiti de ce a dat atatea serii? pentru a va prostii !

      deci va urez leneviie placuta celor care o iubesc pe hannah!

      • asta incercam si yo sa va zic..cea ce a zis fata de mai sus adik larisa carina miruna…pentru ca voi copii nu intelegeti ce inseamna deocamdata hannah montana…poate k intr-o zi va veti dea seama ca e o hoata…multumesc:))

  7. in sfarsiiiiiit cineva care nu o suporta pe hannah montana!!!!!!!!bine bineee asa te vreau fato:D deci o urasc imi vine sa o scuip intre ochi Doamneeeeeeeeeee nu o mai suport in fiecare zi hannah hannah …pe toate fetele pe care le intreb toate o plac pe hannah …da ascultati frate si altceva nu numai pe handicapata aiaaaa!!!!!!she is a BITCH!!!!!ce face omu adica hannah ,face si prostu adica fanii aia….eu de ex. ascult Michael Jackson …hannah nu-i ajungea nici macar la degetu mic….Michael era REGELE MUZICII POP asta se crede si ea vedeta pop….

    • daca nu iti place e treaba ta , dar s-o critici in halul asta tu semeni cu ce ai zis mai sus , adica hipi

    • NU O SUPORT PE HANNAH MONTANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! E o increzuta cum sunt toate starurile!!!!!!!!Doar Selena e cea mai buna decat proasta si increzuta asta de Miley Syrus!!!!!Dak voua va place de tampita asta poate aveti probleme grave la cap!!!!!!!!Scuze dak v-am suparat!!!!!!!!!:D

  8. draga sabina matu …. daca hannah nu mananca cereale nu o sa mananci nici tu?????Doamne ce copii PE LUMEA ASTA ,gata nuuu daca nu am revista cu hannah sunt o proasta nu????frateeeeeeeee esti nebuna????nu pot sa cred asa ceva….ma rog nu mai zic nimik….

    • o urasc pe cacana prostanna! e cea mai mare :idioata, proasta, tampita, nebuna, handicapata, dobitoaca pe care am vazut-o vreodata

  9. frateee iulian sa iti zic ceva…esti fraier deoarece:
    1.iti consumi banii pe toate concertele ei handicapate
    2.nu canta bine am auzit si eu la concerte
    3.face play-back la toate absolut toate concertele
    4.in loc sa te duci la un concert mai interesant(care nu face play-back DESIGUR)te duci la curva aia(scuzati cei mici)
    5.nu va inteleg pe niciunu…aia s-a trezit peste noapte ”vaai trebuie sa cant asa peste noapte ca asa vreau eu ca am voce”..ce voce frate ca si un prost care nu are voce canta mai bine…

    • hei fato tu nu sti cine este hannah montana eu sat verisoara ei si nuti permit sa vb asa despre verrisoara mea ai inteles are voce nu este regina a muzicii pop dar canta super si imi este o verisoara minunata daka voi o urati asta e

      • A da????????Dak esti verisoara ei DeCe vorbesti in romana???Tu trebuie sa vorbesti in engleza.AHA!!!!!!!!!Te-am prins!!!!!!!!Nu esti vara ei!!!!!!!!

      • nu-i adevarat tu nu esti verisoara ei
        daca erai nu vorbeai romaneste pt. ca Hannah nu esti de aici din romania este din LOS ANGELES.

    • daca o urasti de ce te-ai dus la concertul ei?

  10. eu o sunt fana numarul 1

  11. dragii mei sa stiti ca nu este normal sa o urati pe hannah monntana chiar nu aveti de ce fare tot felu de lucruri asta nu inseamna ca trebuie sa o urati chiar asa.Eu am papusa hanna montana si imi plce foarte mult sa ma joc cu ea dar sa fim seriosi mai exista si alte lucruri cum ar fi bebelusul meu cu functii face caca mananca doarme palnge si face in pampers si la olita vedeti exista multe alte lucruri ditribuite in lume nu chiar hannah montana sa stiti ca sunt fanul numaru 1 si unu o sa fiu
    cu drag,
    cristina

    • frate daca asta e parearea noastra ca o uram asta e daca nu o suportam si nu va mai bagati…gata fiecare zice cum vrea nu e dupa cum vreti voi punct!!

  12. Sunteti niste pampalai si eu am un papagal care:vorbeste,mananca,trage gaze,doarme ,et deci nu e frumos sa vorbim urat despre staruri

  13. mai de mult imi placea si mie hannah dar totuji doar cum canta ….. dar intro zi am dat p net numele ei ji mia dat un interviu in care miley spune in direct ca se crede cea ma cool persoana din lume , aja k beah ! ( aroganta & egoista )

    In plus sa ne gandim umpik pt toata lumea , sa zicem ca un fan o apara pe hanah de niste chestii care iar strica ” imaginea ” el nu se gandeste ca ea nu ar face nimik pt acel fan si in plus ea se imbogateste pe seama noastra .

    Acum toata lumea trebuie sa cumpere in portstie lucruri hannah , poi totuji sunt preturi mari ji orkum serialul hanah montana va disparea in 2011 ji toata lumea va uita de ea .

    Fiti realisti !!!

    Si pentru toti care zic ca ” cei care o urasc pe hannah sunt nijte prosti ” n-au dreptate fiecare are gusturile lui si in plus cei care zik asta ar trebui sa fie ralisti macar putin😛😛😛

    Asta am avut de spus si sa mai bagati al cap😛

    • daca nu-ti place de ea treaba ta dar daca altuia ii place de hannahnu e treaba ta asa ca nu te baga

    • ai perfecta dreptate o_~,😀 sincer tu ai zis cel mai bine chiar asa e frate …hannah face ceva pentru voi fanii?:|ma rog…va consumati banii pe concerte iar ea se imbogateste si mai mult:si ei nici nui pasa de voi….da ma rog faceti cum credeti si nu ma mai intereseaza ce spuneti si sunt de parerea asta

  14. toata lumea cu gusturile lui !!!

    Dar :

    … pana la urma trebuie sa fim realisti ….

  15. doar pt ca e celebra nu insemna ca tr sa o omori fraiero!

  16. bai recunosc ca si mama sa cam saturat de hannah montana deoarece toata casa mea este plina de:
    -postere miley, hannah
    -actipilduri 578 (leam numarat)
    -chitara microfon
    si am mai auzit de alti care cred eu ca sunt invidosi pe faima ei. Miley Cyrus merita sa fie celebra.e desteapta frumoasa canta minunat dar nu trebuie sa o omori.stii ce cred ca esti invidioasa pe ea.(scz dar asta cred)

    • eu zic ca nu prea cred ca e geloasa:)))iti zic yo ca nu vorbesti cum trebuie asa ca taci larisa;)

  17. pa sunteti nebuni

    • pentru cine zici asta?

      • pentru tine :)))))

  18. hellow beib`
    Nu am nimic personal cu ea da’ simt ca nu o suport.
    Si mai ales fake-urile care isi pun poza cu ea la avatar.
    Sau cretinii care isi fac un id presuopunand ca e ea.

    Si eu am pe hi5 non-hanna.
    http://qx-miiiiiiiiii.hi5.com

  19. aveti dreptate totii copii o iubesc dece sa nu o iubim si noi????? R:

    • femeia minune:)))frate tu te pui cu copii mici?:)))frate n-au minte:\lool

  20. E ADEVARAT ASTA NUMI PLACE NICI MIE EU NAM NIMIC CU IA DA ASA SE STRAMBA SE PROSTASTE IN EPISOADELR SI MA INERVEAZA

  21. insfarsit cineva care o uraste pe hanna e urata si prea inervanta ca is atatea pe piata stilouri, reviste,pixuri,ghiozdane,chitara,microfon,leptop,monopoli etc . O urasc pe hanna montana

    • o urasti e treaba ta

    • doar atatea lucruri???au aparut si pufuleti cu ea:))))thoamne ce handicapata:)))xDD

  22. o urasc o urasc o urasc X 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 de ori pe hanah maontana

  23. fara suparare,fac ce trebuie
    mam uitat peste blog si cred ca au scris doar copii de 5 ani
    faceti atata caz pentru nimic miley cyrus e ok canta bine,arata bine
    hannah si miley doar joaca teatru
    si de unde stiti ca n-a fost platita sa spuna cea spus la interviu
    toti cei care au spus ca e proasta ganditi-va ca cineva va insulta cantaretul preferat
    cei care au spus ca e ok va place si voua un cantaret
    cristina ce ne intereseaza ca ai un papagal
    crecana cati ani ai de te mai joci cu papusile
    diana esti cam nesi
    sabina sa gandim logic nu poti so aperi la nesfarsit
    deeam eu iam cumparat prietenei mele un parfum la 7 lei

    • auzi…tu chiar exagerezi si nu ma face sa te injur pe blog ok???andreea de sus

  24. o urasc pe hannah montana . la noi in clasa toti copiii o urasc si ii spun hannah prostana . eu cred ca i se potriveste numele . o urasc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! se vede de pe scena ca se crede super cool , dar nu e deloc deloc deloc ! de 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000de ori deloc !

  25. cum puteti sa spuneti asta?eu o iubesc!defapt o iubesc e putin spus,o adoooor!

  26. auziti aici amaratilor daca cineva intrazneste sa o urasca pe hannah montana am sai omor pe toti sa fiti blestemati dar cei care sunt fani vreau sa le multumesc si sa nu renunte la ea si eu am o groaza de lucri hannah si am fost chiar si la filmul ei apoi am cumparat dvd-ul (70 ron) ha ha purtatoare de sutien by deeam va pup pe toti fanii hanah

    • daten plm mea de slobozara cik ii omor pe toti fanii date draq de labagista hai sa ne intalnim si sa ne batem daca e hotarasti tu data ca sa ne batem ca sasa am chef:)))

  27. Auzi acum sa stii ca Hannah Montanna canta foarte bine si e excelenta! Sunt una dintre cei mai mari fani ai ei si nu cred ca sunt si singura…..

    • nu prea cred…face play-back….si daia canta bine asa ca n-aveti voi de unde sa stiti asa ca jet si taci draqq!!!!

  28. aUzi acum chiar Hannah Montana e o mare cantareata si e excelenta!

    • hai nu mai spune andreea mai date si u in plm:))))alta slobozara cik excelenta oameni buni:))))da sigur nici in pastele cailor:))))

  29. si noi toti fanii te pupam pe tn.

  30. Hey…eu nu am zis nimik despre verisoara ta…

  31. eu pur si simplu nu inteleg ce va facut omul acesta cinta bine e normala a cistigat multe premii cine sunteti voi de aveti dreptul sa o numiti asa sau sa o criticati eu nam lucruri multe de astea sau nu mai pot fara ea dar pur si simplu mii simpatica asa ca lasatio in paoce!

    • sunt un om si daia o critic asa cum ii criticati si voi pe ceilalti …avem draptul nebunooo asa ca hai marsh taci si tu!!!

  32. ce copii retardati frate…daca asta e voce inseamna ca sunt nebuna….ma rog eu nu pot sa o suport,face play-back in toate melodiile chiar si la concerte!!!copii nu a lasati fraieriti de o fata ca asta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!va consumati banii aiurea!!!!VA IA BANII NU DE ALTCEVA!!!!SI DACA VRETI SA STITI LUI HANNAH NU II PLAC COPII!!ASA CA SA ASTITI;) ASA CA VA ROG SA MA ASCULTATI:NU VA MAI CONSUMATI BANII DEGEABA!!!!MULTUMESC.

  33. gata cu criticile.nu mai aruncati vorbe rele pe seama fetei.apropo,cine a zis ca se stramba in seriale se inseala.e rolul ei si strambatul face parte din el.

  34. Miley Cyrus is a dirty girl message from hauduiudu 4 miley cyrus citeste daca intri :X :))

  35. sunt o fata in cls.a treia b imi place moda mai ales sa ma imbrac cu hainele hannei montana sa fiu in centrul atentiei sunt desteapta sunt dragutza imi place sa fiu si farnica pe primul loc in viata mea este Scoala apoi celelante .Imi place foarte mult hannah montana o iubesc foarte mult eu si fosta mea prietena o iubim pe hannah montana dar avem si haine eu am si un penar cu ea .Imi place sa imvat retinemuri si sa dau teste autodictare si multe altele nu mai descriu mai multe despre mine hannah montana te pup pa pa

  36. e cea mai najpa persoana din lume Hannah prostalana si rimeaza :-))

  37. Ascultati o parere de la un copil!
    Eu nu am asa ceva, dar poate imi place HANNAH.
    Daca cuiva nu-i place,sa nu stearga cu ea pe jos cu vorbe urate,ci doar sa nu posteze.
    Cum v-ati simti daca cineva ar vorbi asa ceva despre voi.
    Nu stim noi daca Hannah Montana este o mironosita sau nu,fiindca nu traim in casa cu ea.Poate nu are servitori,poate ca si ea mai are o mica particica in inima care doreste sa aiba o viata normala!
    O zi buna!

  38. Diana,am 9 ani si nu imi spui tu mie retardata,ok.Poate asa esti tu(scuze) dar n-ai voie sa injuri oamenii

  39. Uite,Diana,am 9 ani.Iar tu nu ai voe sa ma injuri.Poate asa ai fost invatata tu.(

  40. mda.. in sfarsit am gasit si eu o persoana care o uraste pe Hannah Montana…da, frate…. e urata, proasta… e o Bitch in adevaratul sens al cuvantului… soareci dragi si scumpi, voi inca nu va dati seama ca ea isi face ditamai averile pe banii vostri si ai parintilor vostri.~!…zambeste 5 minute in fata ecranului, ii impresioneaza pe copii, si apoi.. ce? va pupa`n cur… niciodata nu am inteles ce atata tam`tam pentru o pitiii care nu facut altceva decat sa se prefaca ..

  41. ganditiva ca dezamagiti fani vorbind asa nici nu va-ti intalnit cu ea ca sa o urati sunteti doar invidiosi macar sa aveti bani ei vilele ei si apropo hannah adika miley cyrus este cea mai buna prietena cu selena gomez si nu e fitoasa deloc si eu sunt fan un om care il uraste pe alt om fara sai faca nimik inseamna ca are probleme daka erati voi un star da si erati bogati si va uitati pe un sait si vedeati ca va uraste multi copi cum vati simti?????????????? ingorozitor cand canti nu e chiar asa usor trebuie sa ai voce si ea canta din inima doar astia de la disney nu ar aduce o femeie de serviciu sa cante va multumesc si sper satineti cu mine si sa nu imi criticati mesajul doar canditiva

  42. poate ca si ea ar vrea sa mearga la moll in loc sa vina la concert va mltumesc

  43. […] O urasc pe Hannah Montana December 200969 comments 3 […]

  44. te iubesc


Lasă un răspuns

Categorii

