Postat de: deeam | Decembrie 18, 2009

Abia astept sa vina Mosu`

Abia astept sa vina Craciunul. Si Mosul. Am fost foarte cuminte anul asta si am mancat tot din farfurie😀.

Azi am facut bradutul de plastic. Este foarte frumos. L-am facut rosu pentru ca se asorteaza.

Luni am cea mai grea zi: trebuie sa termin cumparaturile si sa iau bradul natural. Apoi sa il impodobesc si sa pun ghirlandele si beculetele prin casa, pe casa. Offff …

Ca sa nu mai spun ca luni seara am primit o invitatie pe care nu o pot refuza si trebuie sa fiu fresh, machiata, coafata, imbracata si la Ateneul Roman pana la ora 18:00.


Responses

  1. Daca as fi eu Mosu’ n-as veni la tine.
    Cica ai mincat tot din farfurie……..pai vrei sa vina Mosu la o femeie imbuibata cu toate mincarurile din lume🙂

    • Numai cu mancaruri din Dublin😛

  2. uita-te la film pe pro tv, hai mai repede😉
    altceva sa n-astepti de la mine cadou!


Lasă un răspuns

Categorii

