Publicat de: deeam | Decembrie 7, 2009

Ţara LOR … în care trăim NOI :(

Recunosc, nu ştiu cîţi dintre voi îmi daţi dreptate, că rezultatul votului m-a surprins. Mi s-a părut ciudată şi ieşirea lui Băsescu (nu îl consider preşedintele care mă reprezintă) care înainte de ora 21:00 urla cît îl ţineau puterile „AM CÎŞTIGAT”! Penibil!!! Asta e ţara în care, din păcate, trăim. Şi ăsta e preşedintele pe care l-au ales cei care poate nu au mai dat pe aici de 10 ani sau care vin o dată pe an în vacantă. Mi-e silă.

Victor Ciutacu a exprimat cel mai bine posibil ceea ce simt.

PS: Nu voi aproba nici un comment, dar le voi citi cu drag în mail.

PS1: O sa ii cumpar o timona lui Base sa se duca dracu la cei care l-au votat, peste hotare, cit mai departe … si sa aiba multe „succesuri” impreuna cu ei.

Responses

  1. Culmea somnului: Sa te culci presedinte si sa te trezesti prostanac
    Si alta
    Dl Basescu s-au numarat voturile si am o veste buna si una proasta.
    -Ia zi care este vestea proasta?
    -Pai Geoana are 60% din voturi
    -Aualeu asta e veste oribila si aia buna care e?
    -Dumneavoastra aveti 70 %

  2. Unde ar fi norocul asta .Eu ii urez de pe acum Vant din pupa.


Lasă un răspuns

Categorii

