Postat de: deeam | Noiembrie 24, 2009

Eterna mea nelămurire …

Am tot încercat să îmi răspund la întrebarea dacă între o femeie şi un bărbat poate exista o prietenie şi atît.

Eu cred că da, atîta timp cît amîndoi sînt conştienţi că nu va fi mai mult. Sau nu?

De cînd mă ştiu am avut mai mulţi prieteni decît prietene. Amici şi atît, nimic mai mult, cu toate bîrfele şi răutăţile iminente am reuşit să nu trecem graniţa, foarte fin trasată, între prietenie şi … altceva.

Libertatea a găsit cîteva explicaţii în această problemă:

1. Erotismul este laitmotivul relaţiilor dintre cele două sexe

2. Femeile sunt partenerul ideal al bărbaţilor

3. Bărbaţii nu simt nevoia să-şi pună sufletul pe tavă

4. Toate drumurile duc la … sex

Încă un articol pe aceeaşi temă, dar nici ăsta nu m-a lămurit.


Responses

  1. Pai eu nu cred ca tu vrei sa te convingi de ceva, tu incerci sa dezminti chestia asta destul de adevarata. In general inte o fata si un baiat exista relatie de prietenie atata timp cat cel putin unu din ei tine garda sus (sau in unele cazuri f rare amandoi) Sau in cazul 2 in care femeia e atat de urata incat salutul tau uzual cu ea e „bate palma”. In cazul in care se lasa garda jos se ajunge repede la cazuri de combinari, inmultiri adunari scaderi etc.

    • Şi dacă băieţii îmi spun „salut” e echivalent cu „bate palma”?😀

  2. Acum nu vreau sa iti raspund la intrebarea asta …. dar sincer e grav daca te ia cu „salut c****”

    • hai sa nu dramatizam… fara c**** :))))

  3. Nu te cred. Sah. Calul la B6 acum.

  4. Las ca minti. Te-am vazut ieri in parc. Nu erai singura. Umblai cu fantoma lui Captain Hook. Mai trist era ca o tineai de mana.

  5. Eu am o prietena fata si nu am facut nimic cu ea. Doar ne vedem si vorbim. O singura data i-am pus mana pe fund. Imediat m-a refuzat. In general eu spun ce probleme am si ea miauna.

  6. Si tu nu esti tu. Dar cine suntem noi? Suntem doua suflete ratacite pe un blog. Nu vrei sa ne regasim in comentarii? Reply me! Will you?

  7. Nu ceda! I’ve Got Your Back! Cover me and i will cover you! Nu de altceva, dar vine iarna si se lasa frigul!

  8. Sigur, poate exista o prietenie adevarata intre un barbat si o femeie! Acel tip de camaraderie. Prietenia celor doi, in timp, poate evolua pe noi paliere, ea se poate transforma si intr-o dragoste dublata de o prietenie puternica sau poate deveni un simplu amantlac si atat, o aprofundare a cunoasterii reciproce, care ii poate lega si mai mult in timp – vezi cazul Emilia Popescu vs Stefan Banica.
    Prietenia, spun eu, nu o poate ucide o noapte de amor nebun, poate fi doar o digresiune… Cum, la fel de bine, prietenia celor doi se poate curma brusc, dar asta numai atunci cand unul dintre cei doi nu poate depasi stadiul de a gandi prin… zona inghinala!
    Bine, nimic nu este sigur pe lume, dar prietenii adevarate intre sexe diferite, mari prietenii au fost de cand lumea si vor mai fi!
    Iara, tu, de te afli intr-o atare situatie, sexul nu poate martela o legatura de prietenie. Depinde, insa, si de gradul de instruire al fiecaruia. De caracter.
    Relatia dintre doi oameni nu este alimentata numai de endorfina!

    Afara vantul bate cu putere, sunt bolnav si cazut la pamant si nu-i niciun barbat pe aproape sa-mi fie de-ajutor, doar o tanara femeie vad cum se apropie de mine si imi intinde mana ei firava… Sa o refuz?!

  9. Cum să refuzi aşa ceva … nici gînd. Cine ştie …

    A, pardon. În cazul tău REFUZĂ şi fugi la soţia ta.

    Dacă nu te BAAAT!


Lasă un răspuns

Categorii

