Postat de: deeam | Noiembrie 16, 2009

A început nebunia pe DN1!

O maaaaaare prostie să pleci vineri seara spre Valea Prahovei. Nu m-am gîndit că se va duce toată lumea la munte. Dacă ningea poate îmi trecea prin cap să plec sâmbătă, dar aşa …

Am plecat vineri la ora 16:00 spre Valea Prahovei. Pe la 17:00 am reuşit să ieşim din Bucureşti. Şi am mers cu a treia pââână aproape de Ploieşti unde … surpriză … ne-am oprit. Toată centura am mers cu viteza 1. Apoi am scăpaaaat şi am mers de la calea ferată cu mai mult de 100 km/h. Asta pînă la Comarnic. De unde am mers din nou cu viteza 1, maxim a doua.

A fost o nebunie. Am plecat la 16:00 şi am ajuns în Azuga la 20:30. Super! Cred că îmi voi lua helicopter. Are cineva vreun pont?


Responses

  1. Renunta la vale si vin o la Ranca


Lasă un răspuns

Categorii

