Postat de: deeam | Octombrie 5, 2009

Ultima zi în care am mers cu maşina prin centru

Este ultima zi în care merg cu maşina în intervalul 12-21. Plus, ultima zi în care caut un loc de parcare în zona Piaţa Romană.

O bătaie de joc. Repară 100 de străzi pe care oricum le fac prost. Pe lîngă asta mai strică şi străduţele adiacente.

PLUUUS că NU găseşti locuri de parcare şi dacă parchezi pe undeva există posibilitatea să nu îţi mai găseşti maşina acolo, ci prin Tunari sau unde mama naibii le duc tîmpiţii. Nu-i aşa, Redule? :))


Responses

  1. Da , adevarul e ca Bucurestiu e o mizerie la parcare trafic etc, in fiecare an se gasesc astia sa repare o strada sa faca un pod ceva in vederea fluidizarii traficului pe care il sugruma cu reparatiile lor. Cand termina respectiva operatiune isi dau seama ca nu e suficient si se apuca sa faca alt pod sau alta strada si inchid alte 3 pentru ea. Daca ar lasa asa strazile poate am putea circula mai repede😀

  2. important e că ai avut telefon şi a apărut cel mai tare loc de parcare…aşa că nu pricep de ce te plîngi. ai prins locul cel mai bun.

    cum ieşi din clădire – hop – direct în maşină🙂

    • Aşa e, am avut noroc cu trei, subliniez, TREI oameni care mi-au păstrat UN loc de parcare. Dacă nu eraţi voi mai dădeam ture juma` de oră. MULŢUMESC!!!!

  3. păi şi doreai mai multe locuri de parcare de ai scris UN aşa de mare ?🙂

    • Nu am Hummer, îmi ajunge unul singur😛


Lasă un răspuns

Categorii

