Postat de: deeam | Septembrie 27, 2009

Juan, definitivamente el próximo año

Week-end-ul asta a fost plin de momente speciale. De fapt de joi au inceput sa apara persoanele importante. Una dintre ele este cistigatorul Open Romania din 1993 care a venit la Bucuresti: Goran Ivanisevici.

goran

Apoi sambata, finala de dublu. Mi-am dorit sa castige la dublu Brunstrom – Rojer, dar nu au reusit. Si nu au pierdut pentru ca le-am urat eu „suerte”, clar? (Aviz persoanelor care au fost rautacioase si au spus asta).

Jean-Julien Rojer

Johan Brunstrom

Foarte urit deznodamintul de duminica de la BCR Open. Imi doream mult sa cistige Juan Monaco.

JuanMonaco

Marea finala s-a terminat cu un scor care spune totul: 7-6, 7-6 pentru Albert Montanes.

montanes

PS: Faceti abstractie de fata mea. Eram extrem de emotionata (la poza cu Goran), foarte suparata (la poza cu Rojer si Brunstrom), fericita (la poza cu Monaco care tocmai se calificase in finala) si nu stiu cum exact pentru ca este al doilea an in care favoritul meu pierde in finala (la poza cu Montanes).


Responses

  1. haha. ba fix de aia au pierdut ca le-ai urat tu „suerte”. si in loc sa-i consolezi, tu repede sa-ti faci poze cu ei…

    • Reao, din cauza ta nu am dormit în noaptea aia.😛 Dacă ştiam că acceptă să vină la interviu rămîneam să îmi cer scuze. Anul viitor nu o sa ţin cu ei, nici nu o să mă uit la meciurile lor.😀

      Si nici cu Juanito nu o sa mai ţin!

  2. asa sa faci. de cand le-ai zis tu” suerte” le merge rau de tot. au pierdut in primul tur la Kuala Lumpur. si lui juan i se trage de la faptul ca a facut poza cu tine. pana in momentul fatidic ii mersese de minune. sa vedem acum ce-l asteapta pe saracu montanes.😛

    • E posibil. Cu Juanito am facut poza dupa semifinala. Hmmm … Daca stau bine sa ma gindesc lui Granollers i-a mers bine la dublu iar in semi au pierdut din cauza lui Cuevas, nu stiu ce sa zic. O sa il urmaresc cu mare atentie pe Montanes.

  3. Ce inalt e Goran… sau…..😀

    • E inalt si eu eram pe tocuri, iti dai seama … 😀


Lasă un răspuns

Categorii

