Postat de: deeam | Septembrie 17, 2009

L-a demis pe Bergodi! Cine? Un NIMENI! Un ZERO!

Cine vorbeste despre onoare? Un oier care habar nu are ce inseamna onoare pentru ca daca avea nu se comporta asa pe Bergodi si avea macar bunul simt sa se duca la clasa I sa ia niste ore de gramatica.

Cine este Cristiano Bergodi? Un om mult prea finut, cu onoare si demnitate pentru un taran care crede ca poate cumpara orice cu banii. Bai baiete banii nu cumpara un om NICIODATA.

Era totul pregatit de cind l-a adus pe Panduru la Steaua? De aia l-a adus pentru ca a vazut ca Bergodi nu este sluga. A stiut foarte bine ca nu ii va permite Bergodi sa intre in vestiar si de aia s-a dus? Ca sa aiba motiv sa il demita.

I-a ranit orgoliul. Hai, ma lasi? Crede ca toti avem creier lipsa ca el?

Sper sa ajunga Steaua in B, sa piarda toate meciurile pentru ca problema nu era Bergodi ci mercenarii care joaca la echipa si care sunt promovati si bagati in echipa pe toanele si preferintele PATRONULUI. Niste mercenari care isi dau cu stingul in dreptul si care sunt preocupati sa fie pe placul lui Becali pentru a mai minca o paine.

Mi-e sila de echipa cu care am tinut de cind ma stiu. Mi-e sila de ceea ce se intimpla la Steaua. Mi-e sila de teatrul pe care il joaca infumuratul asta batut in cap care este foarte afectat de ceea ce a patit. MI-E SILA DE TOT CIRCUL ASTA!

Pina nu pleaca oierul de la Steaua nu va exista performanta si nu va mai fi echipa care a fost.

Eu nu mai calc in Ghencea pina nu se schimba „PATRONUL„.

Si ca mine sunt multi.

UPDATE
Ajung acasa dupa ce am primit vestea si tot butonind pe toate posturile care aveau emisiune de sport la ora aia dau peste Manolo care vorbea cu Stoichita. Manolo il intreba daca i se pare normala decizia luata de PATRON iar Stoichita o tot dadea cotita, ca Steaua nu a avut rezultate si ca Bergodi nu a avut rezultate si ca nu se vede nici un rezultat (si nu ma repet de nebuna, ci asta a vrut sa sublinieze DOMNUL Stoichita). Dupa nici dou ore se pare ca DOMNUL Stoichita este noul antrenor al Stelei si ca el va conduce antrenamentul de vineri.

HA HA HA sau mai bine spus BE HE HE

PS: Daca am mincat vreo litera sa imi fie cu iertare dar este ora 4:05 si sunt plina de nervi.


Responses

  1. ai dreptate in tot….😉🙂 …. din nefericire …. 😦

  2. Sunt tare curioasa daca se va intampla ceva dupa chestia asta sau daca oierul asta isi va bate joc de noi in continuare.

    Bine spunea cineva
    „Ori ne unim si il dam afara, ori stam capre”

  3. Caut suporter Steaua de tip Ultra cu educatie palestino-afgano-pachistaneza,
    pentru misiune umanitara.

  4. e 3:39 :)) si e geniala faza cu educatia palestino-afgano-pachistaneza…. :))

  5. Aha … Iar e pe dos ceasul meu de la laptop

  6. Cred ca iei prea in serios acest fenomen. Este doar un sport/afacere. dupa o anumita varsta nu mai trebuie sa pui la suflet tot c s intampla la o echipa, fie ea si steaua. Daca pleaca Gigi s-a rezolvat problema?

  7. Cum ar zice Al Pacino jucandu-l pe Satana: „Vanity is my favourite sin”. Si are Becali in el mai multa vanitate decat tot poporul roman. Si se mai tine credincios…scarbos!

  8. dinho, nu stiu daca se vor rezolva problemele. Intii sa plece si vom vedea noi ce va urma.

  9. E amuzanta faza, acum nu ca as fi eu fan Becali sau orice alceva dar asta suna ca la revolutie, sa pece ceasca si vedem noi ….din pacate ala a pelecat si au venit altii. O sa plece si asta dar o sa vine altu.

    • Altul mai sanatos la cap

  10. Nu mai exista asa ceva …… Din pacate cam toti care dau de bani isi pierd mintile. Eu unu nici nu am dat de bani si sunt putin @#$%##@ dar daca mai aveam si ceva bani in cont, ma urcam pe bloc imi luam chilotii perste blugi si ziceam ca sunt superman🙂

    • Sa inteleg ca te-ai insurat cu Wonder Woman? :)))))

  11. si daca ai boxeri ce esti? doar un simplu batrinel cu chilotii peste blugi

    • Mike Tyson

  12. hai ca esti simpatic. ce om cu nume de „adi” se poate compara cu Mike Tyson?

    citi ani ai? cred ca nici nu ai curaj sa iti tragi chilotii peste blugi. sigur ai desenat vreun twetty , ceva…

  13. Mai ia sa ma intrebi cat port la pantof si ce muzic ascult …. vrei sa ma agati? de te intereseaza pictogramele de pe cilotii mei ?


Lasă un răspuns

Categorii

