Postat de: deeam | Septembrie 4, 2009

Nuuuu …

S-a terminat! S-a terminat! Cartea mea cu iubiri, vampiri si varcolaci s-a terminat!😦 Si cum se putea terminat decit in lacrimi … Ma intreb daca un vampir ar plinge pentru mine :)) Cine stie, dar eu cu singuranta am plins de emotie, apoi de frica, apoi de bucurie.

twilight11

Am avut in maini povestea unor adolescenti care mi-au amintit de liceu si de Edward-ul meu (care pe atunci se numea Catalin) cu parul negru si ochi adinci.

Apoi povestea s-a transformat in ceva mult mai intens si mai pretios, care insa nu a durat mult … perioada in care ea a luat o hotarire, insa a fost obligata sa o ia pe un alt drum.

In ultima parte nu m-am regasit, dar mi-a placut cel mai mult. Este partea in care ea si el au trait fericiti, nu pina la adinci batrineti, ci o intreaga eternitate dupa ce au infruntat cu fruntea sus provocarile vietii (de vampir).

Concluzia mea este ca in lumea reala nu se prea poate ajunge la asemenea trairi (la cele imaginate de mine). Oamenii sunt prea orbi, surzi si superficiali pentru a fi capabili de asemenea sentimente.(Daca o sa ma contrazica cineva o sa ii string mana cu placere).

Cei care si-au gasit stropul de magie din viata se pot considera norocosi.

Cred ca pentru fiecare exista un „vampir” sau o „femeie vampir”. Important e sa crezi ca exista si cind il/o gasesti sa il/o pastrezi.

Cind il voi intilni pe „vampirul” meu cu parul ciocolatiu si ochii cafenii sper sa il recunosc. :))))

PS: Fetelor, cititi cartile! Merita!


Responses

  1. Dupa cartea asta nu e facut si un film?

    • Da. Insa nu e prea bine facut.

  2. Avand in vedere lipsa de timp cred ca ma rezum la film🙂

    • Filmul este facut dupa primul volum. Mai sînt inca trei …


Lasă un răspuns

Categorii

