Postat de: deeam | Iulie 6, 2009

Lecţia de viaţă

Zilele astea am primit o lecţie de viaţă foarte importantă, după părerea mea.

Dacă pînă acum credeam că banii nu aduc fericirea, însă o întreţin acum ştiu că banii nu au nici o legătură cu fericirea şi cu iubirea.

Şi lecţia asta am primit-o, indirect, de la o persoană mult prea bună/credulă/naivă, nu ştiu cum să o numesc.

Atunci cînd ai mulţi bani, ai, direct proporţional şi prieteni. Atunci cînd nu mai ai bani îţi dai seama că „prietenii” se evaporă.

Ideea e că în astfel de momente cunoşti mai bine oamneii care sînt lîngă tine şi rămîi cu prieteni adevăraţi, care nu te vor trăda niciodată.

Poate că nu sună bine cea ce voi spune, însă mie mi s-a părut acea persoană mult mai fericită (are şi un bebe frumos şi sănătos) şi mai frumoasă acum, decît atunci cînd arunca cu banii în stînga şi în dreapta.

Q.E.D.


Responses

  1. Pai …. e posibil sa nu aibe nici o legatura una cu alta, in momentul in care iti intemeiezi o familie nu mai ai timp de prieteni si de pierdut vremea iar de aruncat cu banii in stanga si in dreapta nici nu se mai pune problema. Ai alte responsabilitati mai ales atunci cand ai si un copil ….. asa ca e normal ca sa nu mai apara in peisaj anumite personaje.

  2. adi are un vot de la mine .

  3. daaa: ADI PREŞEDINTE! Adi are şi de la mine un vot. Azi pe bloguri, mîine în toată ţara!

  4. „Adiii te iubim noi ca tine vrem sa fim”😛

  5. Adi, eu cred ca greşeşti. Prietenii şi familia nu se exclud reciproc.

    Poţi să ai o familie şi să te întîlneşti cu prietenii o zi pe săptămînă cîteva ore să bei o bere.

    Este absurb să gîndeşti că dacă îţi faci o familie nu mai ai timp de prieteni. (Părerea mea)

  6. păi el deja se gîndeşte că nici o oră nu mai are voie să părăsească perimetrul😛 las andreea că sînt sigur că aşa o să faci şi tu cu soţul tău :)) îi închizi uşa şi îl legi.

  7. Daaaa. Hai măi că nu sînt nebună. Aşa îl pierzi. Îţi stă în casă un an, doi şi cînd scapă … nu-l mai prinzi. :))))

  8. eu spuj că nu se supără să stea legat :)))

  9. Hai mă, ce e cîine? Dacă e dinamovist poate, dacă e prost, sigur. Dar un om normal nu renunţă niciodată la prieteni. Zic şi eu. Nu ştiu. Nu am fost măritată.

  10. Noi avem cazuri dastea😀 si vom mai avea, acum ce sa zic si eu😛 Din pacate asta e realitatea, nu e vorba ca renunti dar nu mai ai timp de ei. Tu trebuie sa duci copilu la lectii de pian iar prietenii se duc la bere ce o sa faci? Nu poti sa nu il duci. Asta e prietenia si familia nu se inteleg bine.

  11. Scoţi copilul în parc şi îi dai un suc la terasa la care te întîlneşti „din greşeală” cu prietenii. Glumesc. Oricum, ideea e că omul care nu are prieteni e cel mai sărac om de pe lume. Poate vorbesc în necunoştinţă de cauză, însă nu cred că o căsătorie presupune şă îţi părăseşti prietenii. Amicii, poate, dar prietenii niciodată.

  12. – depinde şi de ce îl legi

    – marfă e cînd ăia îşi fac timp şi ceilalţi se se dau ocupaţi :))))

  13. Pai nu stiu ce sa zic eu am un prieten care ne-a parasit dupa casatorie, s-a mutat si din cartier tocmai in Drumul taberei dupa casatorie😛

  14. şi eu altul care îşi petrece timpul la ţară.🙂 şi mai ştiu altul care nu poate pleca fără aprobare :)) şi mai ştiu altul care nu răspunde la telefon. şi mai ştiu altul care se dă dispărut

  15. Ce viata complicata aveti

  16. Dar avem multi prieteteni😀 dar nici unu disponibil sa facem si noi un gratar cu ei undeva la iarba verde, la piscina (la tara) =))


Lasă un răspuns

Categorii

