Postat de: deeam | Aprilie 6, 2009

Super ştire! În sfîrşit cercetătorii au făcut ceva bun :))

Libertatea scrie că machiajul poate salva viaţa femeilor.

Potrivit unui nou studiu, realizat în Franţa, ritualul aplicării rujului pe buze, al rimelului şi al fondului de ten acţionează precum un exerciţiu de concentrare, care poate îmbunătăţi echilibrul şi capacitatea de orientare.

machiaj1

Femeile care insistă să se machieze înainte de orice ieşire din casă fac un lucru care le-ar putea salva viaţa.


Responses

  1. şi eu care credeam că ele stau mult acolo doar pentru că nu au altă treabă, cînd colo ele salvau vieţi..aceste betmeniţe moderne

  2. Asta cu Batwomen e tare. Aşa sîntem noi, mai speciale.🙂

  3. Iti dai seama daca femeile trebuie sa se pregateasca sa iasa din casa, sa-si imbunatateasca echilibrul si capacitatea de orientare =)) sunt ca pisicile daca nu isi fac mustatile se dezechilibreaza. Maine poimaine vezi ca astia descopera ca daca nu iti tai barba nu mai esti aerodinamic🙂, oricum eu zic ca e o bila neagra pentru femei deoarece se dovedeste ca le trebuie exercitiu ca da se poata descurca in lumea reala. Cred ca de aceea isi mai fac buzele sau ochii din cand in cad atunci cand sunt la volan sa nu isi piarda capacitatile de condus😀 va dati seama cate accidente s-ar face daca nu s-ar ruja

  4. Adi, ce rău eşti. Poate te banez😛

    Faci tu mişto, dar cînd ieşi în oraş cu o tipă după care întorc bărbaţii capul te simţi bine, nu?

  5. Daia nu mai pot eu daca intoarce cineva capul dupa ea sau nu, trebuie sa imi placa mie…..a apropo mie imi plac tipele care sunt cat mai naturale nu dastea pictate ca pentru razboi🙂 care dupa care le dai jos carmazul te sperii de ele.

  6. A apropo nu uita ca mi-ai promis ca nu ma banezi niciodata😀

  7. Nu am uitat, că altfeeeeel :))))

  8. Unele femei sunt atat de proaste incat nu mai pot sa fie salvate! Aviz amatoarelor =))

  9. După cîte îmi dau eu seama, cel mai prost eşti tu. Şi, crede-mă, ştiu foarte bine ce vorbesc.

  10. Ma Bucur Obor

  11. Eu nu prea

  12. Dupa cum mi se pare nu prea ai trecut de clasa a patra (din punct de vedere mental). Oricum, o sa aflu cine esti, colegule. Si mai vorbim noi dupa aceea.

  13. Te astept sus la o cafea :d

  14. La ce etaj?

  15. foarte frumos ochiul din poza


Lasă un răspuns

Categorii

