Postat de: deeam | Aprilie 2, 2009

Dilema lui Toni, elucidată!

Ce face Toni atunci cînd se plictiseşte? Caută răspunsuri. Ultima întrebare la care s-a gîndit el este: De ce înşală femeile?

M-am revoltat foarte tare cînd am citit acest post, aşa că m-am hotărît să îi răspund.

„Că mintea femeilor e un mister, o ştie toată lumea. Inclusiv ele. De aceea, atunci cînd se încearca găsirea unei explicaţii pentru comportamentul lor, bărbaţii au la îndemînă soluţii simpliste, uneori retarde, în timp ce sexul slab explică printr-un generic „aşa a fost să fie” sau „s-a întîmplat pur şi simplu””, începe el în seara de luni spre marţi.

Încă din primul paragraf aflăm două lucruri importante:
1. CĂ BĂRBAŢII NU SÎNT ÎN STARE SĂ GĂSEASCĂ DECÎT „SOLUŢII RETARDE” şi
2. CĂ FEMEILE REPREZINTĂ „SEXUL SLAB”

Şi continuă: „Stînd eu degeaba în seara de luni spre marţi, mi-am pus o întrebare despre cea mai misterioasă acţiune feminină: înşelatul partenerului. Bun, nu că am făcut-o, dar din capul locului ştiu că dacă aş înşela pe cineva, ca bărbat, aş face-o doar pentru faptul că nu aş putea să mi-o ţin în pantaloni. Dar pînă la asta, mai sînt cîteva bariere care mă pot reţine, pe care nu le voi discuta însă acum. Booon. Revenind la întrebarea iniţială, de ce înşală femeile, am căutat pe google un răspuns. Şi am găsit neaşteptat de multe, atît din perspectiva masculină, cât şi din cea feminină”.

De aici nu putem trage prea multe concluzii, decât că DACĂ TONI AR ÎNŞELA AR FACE-O PENTRU CĂ NU ÎŞI POATE CONTROLA HORMONII.

Şi acum intrăm direct în subiect:
MOTIVUL 1
„Aproape la unison, ambele părţi cad de acord că plictiseala este principalul motiv pentru care o femeie caută pe altcineva. Adică, „ce dracu, bă, nu mai e pasiunea aia de la început, ăsta nici macar nu mă mai distrează, facem aceleaşi lucruri, hai, frate, cu altul, că nu o fi mai rău””.
Dragul meu, dacă nu ai imaginaţie şi nu ştii să ţii o femeie lîngă tine este problema ta şi nu cred că este cazul să generalizezi. Eu am avut o relaţie de 5 ani în care nici unul nu a înşelat şi în care nu ne-am plictisit niciodată împreună.

MOTIVUL 2
„Al doilea motiv este răzbunarea, dacă ai înşelat-o, o să şi-o tragă şi ea ca să-ţi arate că poate, fapt care nu te poate supăra pe deplin, pentru că sunteţi chit, care te poate mulţumi pe moment, „uite, bă, s-a babardit cu ăla, dar tot la mine a revenit”, dar care va conduce în final tot la o despărţire”, scrie Toni.
Din paragraful ăsta eu am înţeles că dacă bărbatul ar însela, adică ar ajunge la momentul în care „nu ar putea să şi-o ţină în pantaloni” (după cum a spus Toni mai sus) este OK, că nu a putut săracul, se mai întîmplă. Cînd ea găseşte un alt mascul, cu aceeaşi problemă, comite un păcat.
Hai să îţi spun cum văd eu treaba asta cu înşelatul: dacă se ajunge la înşelat înseamnă că relaţia este moartă de mult, că nu există comunicare şi că ar trebui să treci mai departe.

MOTIVUL 3
„În al treilea rînd, femeile înşală din singurătate. Chiar implicate într-o relaţie, ele simt nevoia să fie cocoloşite, alintate, dezmierdate, iar malacul de lîngă ea nu o mai face. Caz în care pleacă la primul prost în stare să facă asta”.
Păi, iartă-mă, de singurătatea asta vinovat este tot bărbatul. Femeile simt nevoia de alintare şi de cuvinte frumoase întotdeauna, aşa sînt ele prin natura lor. Iar dacă „malacul” de lîngă ea nu ştie asta înseamnă că e praf.

„Cu toate astea, apare o întrebare personală: dacă un bărbat este docil, fidel, curtenitor, exagerat de atent, tolerant, mai arată şi într-un fel acceptabil, este iubit de părinţii tăi (lucru deloc puţin), are perspective de viitor garantate de prezentul care nu e la îndemîna oricărei persoane aflate la începutul carierei şi plus încă vreo alte cîteva calităţi relative, ce motiv mai ai ca să-l părăseşti?”
NO COMMENT!

PS: Ai avut noroc mare că nu ne-am întîlnit ieri. Îţi săream puţin la beregată.🙂


Responses

  1. 🙂 cam putine motive sunt mai multe dar avand in vedere ca suntem pe blogul tau (o fata) nu doresc sa le enumar. Adevarat in mare parte, dar la noi barbatii e simplu ,suntem curiosi din fire de a incerca si alceva, prin natura noasta care suntem programati din mosi stramosi sa fim niste pradatori sa fimi cei mai buni asta e codul genetic de mii si mii de ani. E ca si la animale „masculul alfa”Probabil si femeile la fel. Din pacate noi suntem cei care dam nu primim asa ca un barbat este considerat macho daca are mai multe femei iar o femeie este considerata „usuratica” daca a avut mai multi barbati.

  2. Pe tema asta putem sa vorbim 10 ore si tot nu ajungem la nici o concluzie. Normal că o să îmi apăr „regnul” şi o să spun că nimeni nu înşală degeaba.

    Cred că ar trebui să clarificăm ceva din start: eu nu mă refer la „fetiţele” de Dorobanţi sau la puştoaicele care se întîlnesc cu 4 tipi pentru a se lăuda la prietene.

    M-a intrigat postul lui Toni pentru că, în loc să vorbească despre ce are la uşă, a generalizat. Şi leoaica din mine a luat foc.

  3. măi să fie, dar eu nu pricep cînd ai avut tu timp să mănînci o leoaică. şi înţeleg că ai arsuri? eşti un caz rara dacă o mîncare a luat foc în stomac. fugi repede la „urgenţe”🙂

    anyway. e un subiect simpatic. mă bag în discuţie în scurt timp

  4. Pai cam asa e romania fetite de Dorobanti si baieti cu „poponeti”. Omul poate se simte amnintat si si-a spus si el oful😀. Da apropo de unde stii tu ce are la usa ?

  5. Pai nu stiu. Am dedus si eu, ca era prea suparat saracul.

  6. eu spun să aşteptăm părerea lui. e clar că adi vrea să facă ceva, dar doar la nivel declarativ🙂

  7. M-am prins eu🙂

  8. Nu recunosc nimic nu am nimic de declarat….doar ziceam si eu 😛
    Adevarul e ca barbatu nu inseala niciodata deoarece seara vine mereu acasa , pe cand femeia daca pleaca….pleaca cu masina cu casa cu copii si cu banii deci……cine inseala …a eventual pleaca si cu vecinu sau prietenu sau avocatul/doctorul (si in rare cazuri dar s-a mai auzit cu fratele):D

  9. eu nu am frate🙂 deci o posibilitate am scos

  10. Da dar ai 3 prieteni care sunt ca fratii, ce am dat-o aici la lacrimi =)). Bine adevarul e ca ii cam banuiesti tu de ceva cu nevasta dar ……. pana nu ai dovezi clare nu ai ce sa faci (iti aduc aminte ca eu nu sunt blond si nici slab)

  11. Daca ma enervati va sterg commenturile. Ma contraziceti pe blogul meu!? Cît tupeu!

  12. Asa esti tu puternica ? A fi puternic inseamna sa ne contrazici nu sa ne banezi😛, deci nu esti puternica

  13. Păi eu sînt singură şi voi 2. E corect?🙂 Lasă că îl sun eu pe Lucică şi vă spun.😛

  14. „Nu conteaza inaltimea si conteaza istetimea”, noi suntem doi dar daca tu esti mai agera😀

  15. Vaai, pentru ce ai spus nu îţi mai şterg niciodată commenturile. :))))

  16. 😛

  17. Şi nici nu te mai spun lui Lucică.🙂

  18. «« dacă bărbatul ar însela, adică ar ajunge la momentul în care “nu ar putea să şi-o ţină în pantaloni” (după cum a spus Toni mai sus) este OK, că nu a putut săracul, se mai întîmplă. Cînd ea găseşte un alt mascul, cu aceeaşi problemă, comite un păcat. »»

    simpatic. păi voi vreţi „alintare şi cuvinte frumoase”. deci voi teoretic dacă aveţi parte de aşa ceva nu vă băgaţi la treburi cu pantaloni, nu ?🙂

  19. Păi avem nevoie de „alintare şi cuvinte frumoase” înainte de a ajunge la treburi cu pantaloni. Insensibilule.😛

  20. Hmmmm…acum ma gandeam la un post de-al tau in care ziceai ca nu conteaza aspectul , sa inteleg, si acum privind general, ca daca un barbat baga cateva cuvinte din dex sau din shakespear poate sa ajunga in pat cu orice femeie care se simte singura. Si in romania singuratate e la ordinea zilei mai ales la cati emo avem. E de retinut asta😛

  21. Ce tot suceşti tu cuvintele. Decît unul urît şi prost mai bine unul frumos şi deştept.

    Am citat din „clasice”.😛

  22. Eu zic ca mai exact era decat unu urat si destept mai bine unu frumos dar prost😀 cam asa e si cu blondele, desi eu prefer bunetele destepte😛 si mai putin frumoase. Cel putin cand sunt la o petrecere sau ceva sa nu deschida gura si sa imi fie rusine cu ea. Blondele alea frumoase sunt decat petru ce spunea toni mai sus pentru atunci cand nu vrei sa o tii in pantaloni bep beep beeep😀 Scuze de exprimarea urata, daca vrei poti cenzura ultima parte desi ai promis ca nu imi stergi poturile dar aici o merit.

  23. Aha, deci tu ai o prietenă brunetă şi deşteaptă?

  24. Ei si tu acum pui intrebari dastea capcana😀 am zis ce am avut de zis. Sa zicem ca eu am o alabicune pentru brunete😛

  25. Ahaaaaa …

    Cred că am înţeles cîte ceva. Îi cer lui Paul mai multe detalii.😛

  26. Acolo era slabiciune nu alabicune

  27. ne e corect ca voi acum colaborati impotriva mea😛 fara ajutor din public🙂 sau suna un prieten (bute ,oance)

  28. C’est la vie!

  29. moooooa, de aia ai sarit draga andree ieri? hai sa-ti spun ceva.

    1. Am fost obiectiv cand am scris cele de mai sus, nu am spus in niciun caz ca noi suntem buni, iar voi curve. Eu stiu de ce as insela si doar incercam sa-mi explic de ce o faceti voi. Pentru ca in niciun caz nu sunt hormonii de vina la voi, ci mai degraba curiozitatea si plictiseala. Combinate se transforma in miserupism. Desigur, de la o varsta la alta anume, ambele fragede, pentru ca dupa ce realizati ca va nasparliti odata cu trecerea timpului, trageti cu dintii de primul barbat mai acatarii:D (a mu se intelege ca as parasi-o pe aleasa inimii mele in momentul cand vor incepe sa-i cada petalele frumusetii:p)

    2. Imi ziceai de relatia ta de 5 ani, in care nu v-ati plictisit deloc si care a fost super ok. De ce nu a mai fost si pina in zilele noastre? Nu astept un raspuns neaparat, pentru ca nu cred ca te-a batut sau alte chestii care incheie orice discutie. Nu ma pronunt, dar cred ca a fost vorba despre motivele de mai sus, unul dintre ele, cel putin. Ia gandeste-te mai bine:p

    3. Te iubesc orice mi-ai face, dar zau ca nu sunteti perfecte si deloc vinovate de ceea ce se intampla intr-o relatie de cuplu:*

  30. Măi Toni,

    1. Cred că ar fi cazul să încerci să îţi explici de ce TE-A înşelat EA şi nu „de ce înşală femeile”, pentru că nu sîntem toate la fel. Asta este problema mea de fapt.

    Asta cu naşparlitul după o anumită vârstă este foarte prost pusă, pentru că femeile arată mult mai bine la 35 de ani decît un bărbat de aceeaşi vârstă.

    Iar în ceea ce priveşte „trasul cu dinţii de o relaţie” mă abţin cu greu să îţi răspund.

    2. În ceea ce priveşte relaţia mea şi motivele care au dus la terminarea ei nu îţi răspund pentru că este o chestie personală. Nu cred că viaţa privată trebuie expusă pe bloguri şi nici nu e frumos să îţi plîngi de milă pe net. Tot ceea ce pot să îţi spun este că motivele nu sînt cele pe care le-ai găsit tu pe google.

    3. Nu am susţinut niciodată că există „persoana perfectă”, însă modul tău de a generaliza o chestie care ŢI s-a întîmplat nu mi se pare ok. Dacă ai ceva de spus cred că ar trebui să îi spui EI face 2 face şi nu pe un blog.

  31. V-am cam închis gurile rele! Ce tare sînt!

  32. nu, eu cred că au plecat cei doi după fete🙂 oricum, tot nu ai dreptate.

  33. Mda, zici tu care bagi numai fitile. Argumente ai?

  34. De asta mi l-am si sters, ca prea eram tentat sa-mi expun viata personala pe blog, care era motiv de bascalie mai acum ceva vreme si motiv de repros acum.

    Corect, nu ma priveste de ce te-ai despartit tu de baiatul ala, nici nu vreau sa aflu, dar daca nu e nici unul dintre motivele de mai sus, nici de batut nu te batea, inseamna ca eu nu pot gandi pina intr-acolo…si nu pt ca as fi limitat, ci pt ca inca nu am rasfoit cartea pina la capitolul respectiv (deh, tu esti mai experimentata ca mine):p.

    Inca o data iti spun, te iubesc si ma superi ca ai luat-o personal. Eu nu am generalizat pe ex-blogul meu, ci am cautat pe google, am tras niste concluzii din comentariile cititorilor de pe respectivele site-uri, plus din experientele unor cunoscuti care mi-au fost impartasite de-a lungul timpului si, inevitabil, am ajuns la concluzia asta.

  35. Nu e vorba de asta Andreea da din ce vad eu aici deja au inceput sa se expuna situatii personale din pacate din ce vad eu domnul respectiv a avut o situatie nefericita care are urmari destul de urate. Toti probabil am trecut prin asa ceva si din pacate am generalizat „toate sunt curve in afara de mama si sora” parca Napoleon zicea asa ceva. Eu ii recomand in gereral sa se treaca peste asta si gata. Spui stop si atat, daca nu faci asta iti pierzi din tot ce ai mai bun si devi un sclav al unui destin care nu este pentru tine. Daca toni zice ca sunt atatea femei care trag cu dintii de tine ar trebui sa realizeze ca nu e sfarsitul si inceputul daca ai ratat o ocazie. Oricum nu as vrea sa se deschida cutia pandorei asa ca o sa ma abtin…..bine cat se poate😛

  36. Toni ştii care cred eu că e greşeala ta?

    Nu trebuie să cauţi pe google răspunsuri pentru situaţia în care te găseşti, ci caută să vezi unde ai greşit tu şi dacă mai poţi să repari ceva.
    Prietenii tăi nu cunosc situaţia reală ci doar adevărul TĂU (care sigur diferă de adevărul EI), aşa că sfaturile pe care le primeşti nu sînt obiective.

    Nu există două relaţii la fel, nici măcar asemănătoare pentru că nu există două persoane identice.

  37. Daca ai auzi argumentele ei, dupa doi ani de relatie, ti-ar veni s-o iei la fuga cat mai departe ca sa nu ajungi s-o lovesti cumva. Si asta pt ca io nu as face-o niciodata, nu-mi sta in fire;)

  38. Nici daca „IE” gemene?😛 Scuzati astea sunt fantezi dale mele …. …. =))

  39. Atunci fugi şi gata. Dar fugi pe un drum cu sens unic. Dacă tot fugi şi te întorci o să o facă la nesfîrşit pentru că îi merge.

    Iar lovitul nu este o soluţie.

  40. Ba da, cel putin ii pica petalele mai repede (dintii ) =))

  41. Pai, afla ca nu m-am despartit de ea i ziua cand am postat chestia aia pe blog, ci maine se implineste o luna. Am trecut peste, nu ma mai intorc. Mai ales dupa ce am aflat motivele ei reale, adica chestie de data mai recenta. Iar lovitul unei femei stiu ca nu este o solutie, de aceea, aia care imi va manca zilele in viitor probabil isi va face de cap:))

  42. Bravo Toni!!!!!
    E bine dacă nu te mai întorci, dar nu te cred că ai trecut peste. Este greu, ştiu.
    Dar încet, încet viaţa îşi reintră pe făgaşul ei.
    Bravo! Felicitări!
    🙂

  43. Adi tu visezi la gemene ştirbe şi brunete? Beacs!

  44. fiecare cu fanteziile lui ….. as avea eu 1 ….2 sfaturi dar ma abtin. Oricum e un blog marfa cu fii barbat care te ajuta sa iti gasesti „masculinitatea” ar fi bun de citit. Scuze de reclama😀
    Eu le vreau stirb ca sa nu muste

  45. Fie la tine acolo Adi! Să ai parte de ce îţi doreşti, ce pot să spun …

  46. Stateam si citeam eu si apropo …gluma gluma….dar de unde reiese ca vreau „gemene stirbe”….eu am zis ca vreau gemene si am zis ca bataia ajuta la picatul petaleleor. Pana mea dar nu stiu de ce as bate 2 gemene din fantezia mea sa le scot dintii ? Bine asta in cazul in care nu as fi sado-maso.

  47. Un singur lucru ştiu despre tine. CĂ EŞTI NEEEEBUN!

  48. Hai ma ca m-ai vazut par eu asa nu ai vazut ce inofensiv par …..MUUUHHHHAAAHHHHAAA!! am eu fata de nebun si nici camasa nu am😀

  49. Hmm ….

    Adevăr sau provocare? 🙂

  50. Ambele ….dar de ce par eu psihopat …ca mi s-a mai zis ca doar nu umblu cu cutitul dupa mine si nici chel nu sunt? Acum nu crede si tu toate povestile despre mine…..pe care le auzi din popor….vreau o parere personala😀

  51. Nu pot să mă pronunţ, că nu te cunosc prea bine.

    Nu ştiu ce aveai tu prin buzunare şi nu am de unde să ştiu dacă nu aveai perucă.😛

  52. daca ne mai vedem vrodata o sa intorc buzunarele pe dos si te las sa ma tragi de par sa vezi ca e adevarat dar nu prea tare ca si asa imi cade. Plus de alta ce idiot si-ar pune o peruca ca a mea (care are fire de par lipsa) dar acum poate cine stie din cauza crizei ai crezut ca fac economie😀

  53. Vezi de ce am spus că eşti nebun? Oricum, trebuie să îmi iau revanşa şi atunci să ai grijă!

  54. Ce aveti ma cu saracu’ Toni?😛


Lasă un răspuns

Categorii

