Postat de: deeam | Martie 2, 2009

„Stelele Moscovei pe gheaţă”, absolut minunat

„Stele Moscovei pe gheaţă”, un spectacol de excepţie. Costume frumoase, patinatori extraordinari şi momente artistice deosebite.  3 campioni olimpici la patinaj acompaniaţi de 33 de campioni naţionali, europeni şi olimpici au transpus „Lacul lebedelor” pe gheaţă într-un mod absolut desăvîrşit.  Apoi au evoluat acrobaţi de la circul pe gheaţă şi campionii şi-au prezentat programele pline de imaginaţie şi culoare. Toate astea pe melodii deosebite.

Asta am văzut pe 1 martie la patinoarul „Mihai Flamaropol”.

Păcat că nu am fost îmbrăcată corespunzător şi am cam făcut cuie, însă a meritat fiecare minut.

Revin cu poze, însă am cîteva probleme cu aparatul foto, care se pare că s-a defectat de la frig. 🙂

acrobati


Responses

  1. ţi-am zis să îţi iei ciorapi de lînă…

  2. Da. Data viitoare sigur o sa te ascult.😛


Lasă un răspuns

Categorii

