Postat de: deeam | Ianuarie 16, 2009

Trece vremea …

Încep să îmbătrînesc. Până anul trecut bucătăria mi se părea cea mai inutilă încăpere a casei. Nu călcam pe acolo decît să mănînc. Şi atunci cînd îmi era sete. Mai făceam ocazional cîte o prăjiturică sau ceva dulce (care întotdeauna au ieşit foarte bune).

Anul ăsta a început diferit. Azi am făcut MÎNCARE. Şi a ieşit BUNĂ. Cei care au mîncat sînt perfect sănătoşi şi chiar m-au lăudat. Bine, nu este vreo reţetă cine ştie ce complicată. Piept de pui cu broccoli, morcov şi mai multe chestiii, foarte bună combinaţia.

O să mă laud cu reţeta cîndva, dar acum nu o mai ştiu cu exactitate.🙂


Responses

  1. hm, bucătăria e foarte tare » pentru masa aia mai ridicată unde stau vasele😛

    by the way, dacă tot te-ai apucat de făcut mîncare, te bagi la nişte clătite ?

  2. clătite ştiu să fac, la compoziţie am anumite mici probleme.🙂

  3. clatite :)))

    bucuria bucatariei ar trebui sa pui titlu :))

  4. mai contează? pui mai multă dulceaţă de vişine şi nici nu se mai simte compoziţia😛

  5. duminica aduc clatite, numai sa imi spuneti ce fel de dulceata vreti.

  6. păi scrie mai sus: VIŞINE!!!

  7. hmmm
    ok
    vişine să fie

  8. […] – Cine mănîncă clătitele cu furculiţa şi cuţitul. Azi am văzut că se poate. Oricum, şocat am fost cînd am văzut prima oară cînd mi-a fost servită o clătită. Clătita împăturită frumos în stînga şi dulceaţa în dreapta. Păi ale mele de acasă nu arătau aşa.  Eu ştiu clătitele frumoase şi ţin în ele o dulceaţă de vişine. […]


Lasă un răspuns

Categorii

