Postat de: deeam | Ianuarie 8, 2009

„Noi doar v-am sugerat, nu v-am obligat să muşcaţi din măr”

Nu aş putea spune că sînt una dintre fanele Melaniei Medeleanu, dar mi-a plăcut ceea ce a spus în Esquire:

1. Nu pricepem nici în ruptul capului de ce, atunci cînd ne intersectăm în trafic, ne adresaţi îndemnul: „La cratiţă!”. Nu voi sînteţi cei mai buni bucătari?

2. Ştiu că sîntem greu de înţeles, dar ne gândim că, dacă aţi fost capabili să descifraţi hieroglifele, scrierea cuneiformă şi să aflaţi de ce au dispărut dinozaurii, acum 65 de milioane de ani, aţi putea face un minim efort să ne-nţelegeţi şi pe noi. Până la urmă sîntem mai tinere.🙂

3. Privindu-ne, nu mai afirmaţi cu atâta convingere că avem ochi frumoşi. Ştim şi noi că ochii sînt mai sus.

4. Ştim mult mai bine decît voi că sexul este un lucru extrem de important. De-asta, spre deosebire de voi, nu sîntem dispuse să îl facem oricând, oricum, oriunde şi cu aproape oricine.

5. Faptul că stăm în faţa computerului până adormiţi voi nu înseamnă că avem treabă, ci că ne-am prins pentru ce-aţi cumpărat algocalminul.

6. Ne recunoaştem limitele. Ştim că nu vom fi niciodată capabile să urmărim fascinate, timp de 90 de minute, 22 de bărbaţi care aleargă după o minge. Doar că voi, după cele 90 de minute, sînteţi obosiţi, transpiraţi şi eventual nervoşi. În timp ce noi, după 90 de minute de alergare prin magazine, sîntem radioase şi mult mai sexy cu noii noştri pantofi cu toc.

7. Nu ne mai spuneţi „pisi”. Ştim că şi cele dinainte s-au numit la fel şi că încercaţi să reduceţi riscurile de a ne-ncurca. E ca şi cum noi v-am spune „puiuţ”.

8. Spuneţi despre noi că sîntem nehotărîte: cum se face însă că bărbaţii preferă blondele – pentru ca mai apoi să inventeze tot felul de bancuri cu ele?

9. Nu ne simţim vinovate de apariţia stării de conflict în cuplu. Istoria demonstrează că nu sîntem firi războinice. Nu noi am declanşat cruciadele, războaiele mondiale sau pe cele actuale. Ioana D`Arc este, desigur, o excepţie care confirmă regula.

10. Şi, în general, nu ne simţim vinovate de nimic. Noi doar v-am sugerat, nu v-am obligat să muşcaţi din măr.


Responses

  1. ce ineptii , nu-i de mirare ca nu stim cine e dansa

  2. eu spun că a zis cam multe🙂

    mai bine puneai doar punctul 10 şi nă făceam o idee


Lasă un răspuns

Categorii

