Postat de: deeam | Decembrie 23, 2008

Abia aştept să vină Moşul!

A mai trecut un an şi cu bune şi cu mai puţin bune. Au venit sărbătorile şi 2008 se apropie de sfârşit.

Iubesc mirosul de cozonaci făcuţi de bunica mea, cei mai buni din lume. Îl aştept şi acum cu nerăbdare pe Moşul şi mă bucură atunci cînd fiecare îşi desface cadourile aduse de bunul Moş Crăciun.

A fost şi destulă muncă să împachetez cadourile, dar este super să găseşti muuulte cadouri sub brad.

O să revin cu poze.

Îl aştept pe Moş cu melodia asta poate nu e chiar aşa bătrîn🙂


Responses

  1. ce aş mai rupe vreo 4 cozonaci. chiar am poftă. din ăia cu rahat sînt tari😛

  2. Nici nu ai idee ce cozonaci buni face bunica mea. Dar nu cu rahat, ci cu stafide si cacao. Deliciosi!

  3. aaaa.da, cu stafide!!! chiar – de cînd nu am mai mîncat stafide!! dar lasă, nu am nevoie, mă ţin departe😛


Lasă un răspuns

Categorii

