Postat de: deeam | Noiembrie 21, 2008

Sînt răcită

Am răcit. Important nu este din ce cauză, ci cînd. De ce am nelămurirea asta? Pentru că miercuri m-am culcat liniştită, fără nici un semn de răceală. Joi dimineaţa cu greu am coborît din pat. Mă durea capul îngrzitor, aveam nasul înfundat şi temperatură. Helloooo. Mă putea anunţa şi pe mine cineva înainte? Măcar  un frison cît de mic, sau nu ştiu , o durere de gît cît de mică. Nuuu.

Oricum, de ieri iau HUMEX, vitamina C ţine loc de bomboane iar Bixtonimul este prietenul meu cel mai bun (sînt dependentă de Bixtonim). Astăzi cu greu am reuşit să mă dau jos din pat.

Oricum, mulţumesc prietenilor care au fost alături de mine. Dumi (al cărui tată este preot) mi-a promis că în caz de deces îmi face şi o reducere. :)  Nu o să te uit Dumi, în veci.😛


Responses

  1. las că poate aşa ai delirat şi cine ştie pe unde te aflai😛 poate pe undeva prin junglă🙂 mergeai din liană-n liană🙂


Lasă un răspuns

Categorii

