Postat de: deeam | Octombrie 26, 2008

Concursul asta mă omoară

Orange a lansat un concurs foarte mişto „Caută şi cîştigă”. Dau nişte obiecte şi trebuie găsite pe o sumedenie de site-uri. Partea proastă şi pe care nu am găsit-o în regulament este că după o perioadă obiectele dispar de pe site-uri şi din lista de obiecte. Dispar de tot. Gata. Finito. Papa. 

Eu am o mare problemă cu un hotel din Australia pe care nu îl mai găsesc. El a dispărut şi din lista de obiecte, cu toate că a fost acolo două zile. Hmmmmm… Oare ce să fie asta? Poate o defecţiune tehnică?

În aceeaşi situaţie mai este şi playstation-ul şi căruciorul. Să vedem, poate le găsesc cîndva.

Dacă ştiţi ceva legat de situaţia asta luminaţi-mă şi pe mine vă rog să nu le mai caut de nebună că mă doare degetul de la F5.


Responses

  1. aha, eu cred că eşti un pic bolnavă. mai bine cauţi drumul către piaţă, mai cumperi şi tu o salată verde, o roşie, nişte ridichi şi usturoi. din toate astea rezultă o salată copioasă.🙂

  2. neah. mai bine caut un carucior sau o minge sau un ziar. e mai palpitant si nu trebuie sa ma deplasez prea mult.

  3. eu zic să îţi faci reclamă că eşti casnică🙂 cum adică? nu faci şi tu o salată?

  4. nope. prefer o friptura si niste cartofi prajiti. hai si cu o salata, treaca de la mine.😛

  5. păi vezi, deci dă şi tu o fugă în piaţă după acele ingrediente🙂 mîin e marţi…nici nu ai idee ce bine ar merge o salată mîine😛

  6. :))
    maine e marti si sint trei ceasuri rele fix la cele trei mese, asa ca nu o sa maninc maine.😛

  7. bine, şatept pînă miercuri, fac excepţia asta pentru tine🙂

  8. vaaai, multumesc!

  9. păi nu îmi mulţumi încă…să vedem ziua de miercuri:)) îţi dai seama ce dezamăgire poate să mă încerce dacă nu o să simt miros de usturoi?🙂

  10. 🙂

  11. cauta in continuare ca o sa il gasesti:P
    have a nice day!


Lasă un răspuns

Categorii

