Postat de: deeam | Octombrie 16, 2008

Am ajuns la 45 de kilograme şi cică există un anumit motiv

Am găsit aici un articol pe care nu l-am prea înţeles. Cert este că am 45 de kilograme şi trebuia să am în jur de 50.

Oamenii de ştiinţă englezi au descoperit că fluctuatiile de greutate ale unei femei sînt cauzate de gradul de fericire resimţită în relaţia pe care o desfăşoară cu partenerul de viaţă.

Buuun, am înţeles că dacă eşti supărată slăbeşti iar după ce te măriţi te îngraşi şi nu te mai interesează aspectul fizic.

Concluzia mea: dacă mă voi mărita vreodată mă voi face cît China, iar dacă nu voi muri de anorexie. Hmmm… grea decizie.


Responses

  1. ramai in concubinaj cu instalatoru/milkmanu si o sa ai greutate optima

  2. iata o solutie. ms mult

  3. toate femeile care se marita se fac balene, si nu sunt om de stiinta sa afirm asta.

  4. aha. deci nu o sa marit niciodata!!!!

  5. Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine d:P

  6. eu chiar am uitat să mă mai cîntăresc..voi reveni cu amănunte

  7. paul, ai uitat sau ai preferat să nu te cîntăreşti :))


Lasă un răspuns

Categorii

