Postat de: deeam | Septembrie 22, 2008

Mi-am îmbunătăţit stilul de şofat

Ţipete, urlete şi cuvinte nu foarte „ortodoxe” au dispărut fără urmă din „vocabularul” meu de şoferiţă. De ce? Simplu. Pentru că îi las pe toţi să se bage în faţa mea. Merg după fiecare maşină de şcoală pînă cînd nu mai văd nici o maşină în faţa sau în spatele meu apoi pun semnalul şi depăşesc. Pentru că aştept răbdătoare la fiecare semafor să găsească viteza 1 toate şoferiţele începătoare din Matizuri şi Tico. Şi lista „îmbunătăţirilor” poate continua.

Motivul este unu singur: maşinuţa mea. Şi grija să nu intre vreun/vreo disperat(ă) în ea. Aşa că pentru a avea un trafic mai liniştit cumpăraţi români maşini noi!!!!!!


Responses

  1. da..că şi aşa sînt puţine maşini în trafic:P bun îndemn😛

  2. daaa. ca sa incepi tu programul la 7 sa pleci acasa mai devreme😛

  3. 🙂 stai linistita ca si daca nu esti in trafic te poti trezi cu ea busita. Nici nu trebuie sa fi la volan sau in masina se gaseste un idiot sa ti-o loveasca in parcare. Eu stiu mai bine😛

  4. am vazut si eu unul azi cu un kia ceed care o parcase in ditamai parul ruginit. Ala macar si-a facut-o cu mana lui.🙂 Sper sa nu o gasesc busita k fac stop cardiac.

  5. să înţeleg că eşti prinsă cu şofatul şi din cauza asta nu mai apare nimic pe blog?


Lasă un răspuns

Categorii

