Postat de: deeam | Septembrie 15, 2008

Moya. Carlos Moya

Îl urmăresc de cînd eram mică, mai exact de cînd am auzit de tenis. Datorită lui am luat şi cîteva lecţii de tenis. Îl iubesc din 96. Îmi doream să îl văd de aproape, să îl ating era doar un vis frumos. Apoi a venit BCR Open Romania 2008. Pe tabloul principal: EL. Favoritul numărul şase al turneului: CARLOOOOOOS MOYA.

Şi iată că încet, încet am prins curaj. Am început prin a sta în spatele lui şi a-l încuraja, apoi am trecut la autografe, a urmat prosopul pe care apoi mi l-a semnat şiiiiiii, lovitura de graţie….


PS: Imagine Andrei Craitoiu


Responses

  1. florile erau de la el pentru tine, nu ?🙂

  2. Da, dar le-am uitat la el. L-am sunat si cica mi le da anul viitor. Tot pe astea.🙂

  3. da. păi nici acum nu arătau cine ştie ce. cred că le cam „reportează”.😛 oricum, Moya cu şapcă e cam naşpa pe lîngă cel fără🙂

  4. 🙂

  5. ma bucur pt tine, cred ca a fost foarte tare senzatia

  6. daaaaa. Poate vine si anul viitor.


Lasă un răspuns

Categorii

