Postat de: deeam | August 16, 2008

Încă puţin. Ştiu că pot!

Nu prea este genul meu să mă plîng, cu atît mai puţin atunci cînd fac ceea ce îmi place. De pe 8 august am cam uitat ce înseamnă odihnă, somn, mîncare . Mai sînt cîteva zile şi se termină Jocurile Olimpice . Atunci, pe 24 august, voi reveni la viaţă. Adică voi pleca la mare cîteva zile, sau la munte, sau undeva unde pot să DOOORM.

Am avut un program „dragut” pînă acum: trezire la 4 sau 5 dimineaţa (în funcţie de transmisiile TVR ale probelor în care evoluau sportivii români), 7.15 cel tîrziu plecarea spre fabrică, 18.30 terminarea programului, 19 şi ceva ajungerea acasă (spălare, mîncare, somn).

Şi cam aşa în fiecare zi. Aş da orice pentru un masaj (Ancuţo, o să te sun cît de curînd) şi o baie în mare. Pe 25 acolo sînt.


Responses

  1. baie in mare poti face si acum😛 doar sa iti iei laptopul sa faci live de pe plaja, nu ne suparam🙂

  2. cred ca s-ar supara laptopul.🙂


Lasă un răspuns

Categorii

