Postat de: deeam | Iulie 18, 2008

Prima zi de concediu

Astazi este prima zi de concediu. O zi asemanatoare cu celelalte, numai ca nu stiu cum sa o incep. Am destule de facut, dar am inceput cu obisnuitul internet. O mica incursiune pe site, apoi citeva discutii pe mess si gata. Imi vad de treburile mele (pregatirile pentru nunta de maine, apoi plecarea de luni).

Chiar a venit la momentul potrivit vacanta asta. Nu imi sta gindul decit la Camp Nou si la Ibiza. Plaja, mare, soare, exact ceea ce aveam nevoie pentru a-mi reincarca bateriile.


Lasă un răspuns

Categorii

