Postat de: deeam | Iulie 14, 2008

Sînt vanilie

Îmi place mirosul şi gustul vaniliei, şi iată, sînt VANILIE.

S-ar putea spune despre tine ca esti dulce ca vanilia, dar nu te gandi la genul acela de persoana dulce ca o bombonica si naiva precum un nou nascut. Nu, esti dulce in sensul ca reusesti sa creezi in jurul tau o atmosfera de liniste, tihna, de care se pot bucura si cei care iti sunt alaturi, esti o companie placuta si reconfortanta. O persoana echilibrata si stabila, dispui de o gama variata de “resurse” interne, pe care le folosesti adecvat situatiei insa de cele mai multe ori, potrivit stilului tau, fara sa exagerezi. Acest echilibru te face uneori sa fii si putin retinuta, de teama sa nu mergi putin cam departe si sa devii suparatoare. Cu toate acestea esti capabila de sentimente foarte intense pe care insa nu le exprimi intotdeauna la fel cum le traiesti. Putin exces din cand in cand nu te omoara, dimpotriva, poate sa iti sporeasca savoarea, pentru ca apoi iti vei gasi sigur cu usurinta echilibrul natural.

Este parţial adevărat ce scriu astia aici.

Testul este aici


Responses

  1. zic şi eu să fac testul că jocul avea serverele căzute şi se pare că am probleme de la prima întrebare : „Dintre urmatoarele cel mai potrivit “outfit” pentru a dormi alaturi de iubitul meu mi se pare…”

  2. eu acolo m-am blocat si am dat back pe blog :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  3. OK REVIN , ADICA AM ZIS CA DACA TOT IAU O PAUZA DE MASA , POATE O SA FIU MAI INDULGENT CU QUIZUL ASTA, DAR CRED CA DIN 11 INTREBARI, 8 INCLUDEAU „ZGALTAIALA” . TRAGETI VOI CONCLUZIILE EU M-AM SATURAT.

  4. incercati sa va imaginati ca sinteti o „ea”. asa de fun.

  5. dacă fac asta nu îmi mai arde de nici un test😛

  6. cred ca daca am putea face lucrul acesta, sincer spun , ca nu am mai avea nevoie de voi .,.,.

  7. mda. atunci ar fi interesant

  8. comentariile neutre sint cum sa spun eu …. , nu sint .


Lasă un răspuns

Categorii

