Postat de: deeam | Iulie 12, 2008

UE spune ca avem cei mai prosti copii de 15 ani

Am avut, pînă acum cîţiva ani, un învăţămînt recunoscut în toată Europa. Şcoala românească era cea mai bună. Decînd puştanii au bani mai mulţi decît profesorii şi bun simţ care tinde spre minus infinit, nu mai ştiu nici să citească. De ce? Pentru că fetele sînt ocupate cu vopsitul, machiatul şi cumpăratul hainelor cît mai decoltate pentru a avea de ce să strige: „m-a hărţiut” sau mi-a vorbit urît ăla. Decînd merg cu metroul văd tot felul de creaturi. Unele mai dezbrăcate decît Madona pe scenă. Altele cu atîţia cercei în urechi şi nu numai încît dacă le prinde vreo ploaie cu tunete şi fulgere pe stradă, sigur nu au nici o scăpare.
Ce să mai înveţe? Ce e aia învăţat, că are mama/tata banuţi şi oricum profii trebuie să îmi dea un 5 să trec clasa. Tot aşa fac şi o facultate, apoi îmi iau o diplomă şi gata viaţa. Între timp mă duc prin cluburi, fumez, mai trag şi cîte o liniuţă ca să fiu în rînd cu prietenii mei la fel de „educaţi”, şi cam asta e România. Păcat!

Iată aici un articol pe aceeaşi temă.


Responses

  1. bine că am 25🙂

  2. mda, dar vei avea copii. care vor ajunge la 15 ani, nu?

  3. domnisoara , se pare ca masina dumitale a mai avut un rol fata de acel de a va transporta , v-a rupt putin de cruntul real, chestiile astea au fost mereu prezente si vor fii , exista si copii care invata sa fi sigura .

  4. asta asa e. chiar am fost rupta de realitate. si cind auzeam diferite discutii credeam ca se exagereaza. stiu ca exista si putini copii care inca mai invata, dar sint pe cale de disparitie.


Lasă un răspuns

Categorii

