Postat de: deeam | Iulie 7, 2008

Nuntă de vis

În ciuda atenţiei care îi s-a acordat, nunta lui Cristi Chivu cu adelina Elisei a fost una dintre cele mai frumoase. Nu ţinute de fiţe, nu aere de mari vedete. Exceptînd „importanţii” carer asigurau paza şi fără de care ar fi fost totul mult mai bine organizat.

Cristi Chivu a purtat un costum gri închis, creat de Armani, cu o cravată deschisă la culoare şi o cămaşă albă. El a purtat o pereche de pantofi din lac, în timp ce Adelina a avut o rochie creată tot de Armani, în două nuanţe de alb, cu accent pe decolteu şi partea de joc în voaluri asimetrice.

După cîteva ore de stat pe tocuri simţeam că nu se mai termină.

“Sînt un soţ şi un tată responsabil”
“Ce a fost greu a trecut, sperăm să iasă aşa cum ne-am dorit! Sperăm să fim şi noi, şi voi fericiţi şi să ne bucurăm de această zi specială. Sîntem nerăbdători să ne distrăm alături de invitaţi. Dacă fură cineva mireasa, sper să vină cît mai repede înapoi pentru că am nevoie de ea. Am fost responsabil tot timpul, voi fi un soţ şi, mai tîrziu, un tată protector. Nu cred că se vor schimba prea multe în relaţia noastră, sîntem doi oameni care se iubesc foarte mult şi vrem să fim fericiţi. Avem un inel în plus, trebuie să ne obişnuim cu el“, a spus Cristi.

“Am plîns la cununie”
Adelina a dezvăluit că nu a uitat să-l calce pe Cristi pe picior, numai că nu a dorit. Ea a fost foarte emoţionată, precizînd că a fost bucuroasă că a fost cununată de preotul care a botezat-o. “Nu am plîns, am fost foarte emoţionată, dar am plîns la cununia civilă. O să dansăm pe melodia noastră preferată, Love To Be Loved By You, de Marc Terenz. Nu l-am călcat pe picior, i-am şi spus că nu am uitat, dar nu am vrut. Nu vom avea pîrjoale, iar o să pice pe mine. O să avem sarmale! Am făcut şi eu o “petrece a burlacelor”, cu tematică punk. A fost foarte, foarte frumos. Am fost într-un club în care nimeni nu se aştepta să mergem şi nu am fost urmărite”, a declarat Adelina Chivu.

Singurii care nu au părut deloc impresionaţi de eveniment au fost păunii.



Responses

  1. şi…ai prins buchetul?🙂

  2. hmm… era să îl prin cîndva.

  3. chiar ca a fost o nunta de vis…dar mie mi se pare ca cine are bani poate sa aiba o astfel de nunta de vis….

    ziceai ca nu au fost tinute de fitze, poi rochia si costumul giorgio armani nu zice nimik…scz ca te contrazic la asta..
    oricum nu conteaza f mult asta..

    mult succes in continuare cu blogul…&
    Have a nice day

  4. Faina mireasa. Ii a ei masina?

  5. o sa aiba una si mai tare.

  6. hmm, tari păunii ăia🙂

  7. da. super tari


Lasă un răspuns

Categorii

