Postat de: deeam | Iunie 27, 2008

Prietenia dintre un barbat si o femeie, misiune imposibila?

Hmm, iată unul din subiectele mele preferate. Poate exista o prietenie sinceră între un bărbat şi o femeie?

Eu cred că da, atîta timp cît amîndoi sînt conştienţi că nu va fi mai mult. Sau nu?

De cînd mă ştiu am avut mai mulţi prieteni decît prietene. Amici şi atît, nimic mai mult, cu toate bîrfele şi răutăţile iminente am reuşit să nu trecem graniţa, foarte fin trasată, între prietenie şi iubire. În ziua de astăzi, oamenii sînt foarte deschişi comunicării. Interacţiunea dintre bărbaţi şi femei la locul de muncă şi chiar în viaţa de zi cu zi este una foarte activă. Relaţiile de prietenie valorează enorm atît în viaţa personală cît şi în cea profesională. Fără dragoste viaţa nu ar mai avea niciun sens, însă fără prietenie viaţa în sine nu ar fi posibilă.

Am găsit pe Garbo un articol pe aceeaşi temă, foarte interesant.


Responses

  1. momentan eu spun că nu e posibilă, voi reveni cu amănunte după ce mai „muncesc” un pic

  2. Prietenia cu Paul este imposibilă.

  3. pentru ca nu vrea sa se joace cu tine.

  4. lasa ca dupa licenta imi trag si eu o invitatie si ne jucam. abia astept.

  5. Masi, asta aşa e🙂

  6. cred ca va place sa va mintiti singuri , este imposibil , si daca ai vrea nu ai cum , ptr ca avem si niste chestii care dicteaza chimic .
    sau va este frica de voi si nu va place sa recunoasteti ceea ce simtiti de frica sa nu va ardeti . din punctul meu de vedere se numeste lasitate sau nesigurata pe sine depinde de detalii

  7. Eu am facut greseala sa ma adancesc mai mult in prietenia cu un baiat… insa sunt sigura ca daca amandoi au pe altcineva, nu exista riscul sa se rupa prietenia sau sa se tranforme in altceva.

  8. Citind articolul tau , mi-am amintit despre cateva dintre discutiile de acest gen pe care le-am avut cu cel mai bun prieten al meu (genul masculin desigur) ca prietene nu prea pot spune ca am.
    Si el sustinea ca nu se poate sa existe o astfel de relatie intre o fata si un baiat, ca mereu o sa fie unul dintre ei care sa isi doreasca mai mult de la celalalt… (in cazul nostru El.. :-s) si uite asa so intamplat cu el…de un an de zile de cand ne cunoastem…eu il vad ca pe un Best friend..si el ca pe o posibila iubita. Stie si parerea mea, si am incercat sa fac multe lucruri pe care stiu ca le ura, astfal incat sa renunte la aceasta idee, dar inutil😦
    Si uite asa continuua relatia noastra…eu ma comport cu el ca si cu un amic si el la fel…. numai ca subinconstientul lui si-ar dori mai mult.. ceea ce am noroc, daca pot spune asa…ca nu locuim in acelas oras..stam la 20 de km distanta..si ne vedem mai rar.


Lasă un răspuns

Categorii

