Postat de: deeam | Iunie 16, 2008

La multi ani,Erica!

Astazi a născut prietena mea din copilărie. Ne cunoaştem de cînd eu aveam 6 luni şi ea s-a născut. Are o fetiţă de 2 kg şi 950 grame. Este sănătoasă şi cu siguranţă este frumoasă. O cheamă Erica sau Erika (nu ştiu exact cum se scrie, încă). Abia aştept să o văd.

E ciudat cînd mă gîndesc că multe prietene, cunoştinţe, rude cu care mă jucam cînd eram mică au copiii lor. Poate mă sperie gîndul că se apropie timpul cînd îl voi face şi eu pe al meu (este foarte probabil să „îi fac şi eu pe ai mei”), sau poate devin nerăbdătoare şi asta mă sperie.

Habar n-am. Oricum anul ăsta sigur nu se va întîmpla. Iar anul viitor este încă departe.


Lasă un răspuns

Categorii

