Postat de: deeam | Mai 23, 2008

Am mers 2 km şi am obosit îngrozitor

Am făcut drumul de la Romană la Victoriei şi retur pe jos. Este prima oară după mult timp cînd merg pe jos atît de mult. Aşa cum mă aşteptam sînt foarte obosită. Cred că ar trebui să fac mişcare mai des. Prima măsură pe care aş putea să o iau ar fi, cînd să mă duc la munci, să parchez maşina cît mai departe. Cum caut un loc de parcare cel puţin 10 minute atunci cînd îl găsesc nu pot să fac mutre şi să mai pierd încă 10 minute, aşa că varianta asta nu e bună.

O alta ar fi să îmi plim căţelul prin cartier, dar ajung acasă foarte tîrziu şi nu prea mai am chef de plimbări.

La sală spun mereu că o să mă duc, însă nu am ajuns pînă acum, cu toate că am o sală super tare pe strada mea.

În concluzie asta e.


Responses

  1. păi de ce să te mai duci la sală cînd un astfle de drum e gratis. e super ofertă, eu spun să deschizi o scurt ă afacere. te faci ghid de la Romană la Victoriei, pa jos.🙂 Pentru cei ce doresc să nu dea bani pe sală ci pe o plimbare la aer liber😛

  2. da. buna idee. oricum vreti voi sa slabiti. pot sa incep cu voi. romana-victoriei si retur. putem sa mergem sa ne luam mincare de la spring.

  3. La Viena am mers 25 km pe jos şi am făcut mega-bătături în ambele picioare.

    Dar a fost superfain.

  4. cind mai mergi la viena sa ma iei si pe mine.


Lasă un răspuns

Categorii

