Postat de: deeam | Mai 21, 2008

Eu ştiam că nu poţi cunoaşte un om într-o viaţă, dar nici măcar să îl vezi?

O femeie din Arabia Saudită vrea să  divorţeze  pentru că soţul ei i-a privit chipul în timp ce dormea.

În 30 de ani nu eşti curios sa vezi cu ce, pardon cu cine, te-ai insurat? Daca are toate membrele sau daca are si vreunul in plus? Sau macar sa stii ce culoare au ochii sotiei tale ca in cazul in care se rataceste sa o recunosti?

Eu nu pot crede asa ceva. Poate nu sint crescuta in aceasta religie si de aceea nu pot intelege. Nu sint de acord nici cu moda de prin marile orase in care femeiele umbla mai mult dezbracate decit imbracate pentru ca sa aiba motiv sa tipe: m-a violat.

Dar, helllo, eu stiu ca barbatii sint curiosi din fire, asa sint ei facuti sa fie cit mai curiosi.
Chiar nu stiu ce sa zic, am ramas fara cuvinte.


Responses

  1. interesant este cum a ştiut ea că a privit-o în somn. oricum, nu îl înţeleg pe om. decît să fie (poate) deziluzionat de „treaba” cu care s-a ales el a dorit să se uite.

    mai bine visa un chip şi rămîne cu imaginea aceea🙂 dar se pare că a fost prea curios.

    eu…nu mă uitam.

  2. Am auzit si eu de stirea asta si am ras cam 5 minute… pe urma am inceput sa ii compatimesc. Astia se indragostesc oare vreodata? vezi tu, modul asta al lor de a trai noua ni se pare anormal, dar lor li se pare foarte normal (ca sa zic asa) pentru ca normalitatea tine de fiecare persoana in parte si fiecare om vede lumea altfel si o percepe diferit si fiecare persoana este crescuta si educata in urma unor factori ai societatii. Ei asa au fost crescuti. Despre noi cred ca suntem niste pagani, vulgari si dezbinati pentru ca la ei „normalul” inseamna altceva. Desigur, eu rad cat se poate de stirea asta :)). FOARTE TARE! Dar iti dai seama ce s-a speriat barbatul cand a observat ca femeia lui s-a trezit si se uita inspaimantata la el ca a facut un asa pacat? Cred ca i-a stat inima in loc,genial!! =)))

  3. Dar nu prea inteleg ca am vorbit cu un profesor de religie despre tema asta (asta nu inseamna ca ce zile el este lege dar…) imi zicea ca femeile au fata acoperita pana se casatoresc, apoi raman doar cu acea esarfa, din cate am inteles au fata acoperita pana se marita :-?? … in cazul asta ce cauta cu ala in pat? :)) Misterioasa lume…

  4. eu nu inteleg altceva. dormea imbracata si cu valul pe fata?

  5. femeile nu poarta acel val care le acopera in intregime atunci cand sunt in casa doar cu familia apropiata.si in nici un caz nu dorm infasurate. mai informati-va si voi nu credeti tot ce cititi…


Lasă un răspuns

Categorii

