Postat de: deeam | Mai 20, 2008

Discriminare

Dacă sinteti fete sa nu va duceti niciodata singure la service. NICIODATA!

Acum citeva zile mi s-a stricat aerul conditionat la masina. La temperaturile care se anunta trebuia rezolvata problema repede. Deci, iau taurul de coarne si ma duc la service. Unul pe linga mine. Ajung acolo, spun ce are masina, mi se ia talonul, mi se deschide fisa. Toate astea au durat 15 minute pentru ca nu am gasit loc de parcare. Mi se spune sa astept sa termine Loganul din fata mea. Astept. Imi iau ziarul si incep sa citesc. Mai intii sporturile ca ma gindeam ca nu va dura prea mult. Termin paginile cu sporturi apoi trec la opinii. Le termin. Incep sa ma interesez despre fotbal. Se termina Loganul si ma pregatesc, zimbitoare sa imi duc masina. In fata mea se baga un „domn venit de la mare” si ii spune ceva electricianului. Acesta din urma vine si imi spune ca dureaza mult sa imi repare masina si mai bine vin sa o iau a doua zi.

Nu puteam sa spun nimic pentru ca cei 150 de cm si putin nu imi permit. Asa ca am luat-o la sanatoasa spre casa, ripostind in gind.

Insa a doua zi a fost masina gata. Cred ca o incarcare cu freon nu dureaza mai mult de jumatate de ora, dar cum prioritatile sint dictate de „soare”…


Responses

  1. e bine că nu îndeplinesc nici una din cele două cerinţe: nu sînt fată şi nici maşină nu am🙂

  2. bvo tie. inseamna ca esti fericit!

  3. Ce nenorociti!…oricum eu nu ma mir ca pana si la spalatorii se baga altii in fata ta si oricum eu nu vad de ce sa te superi ca „nu dureaza mult”😐😐 Nenorociti,nesimtiti si oameni care nu isi respecta clientii. Eu la spalatorie am patit asa si de atunci nu m-am mai dus acolo,d-apai la un service…(bine, sa speram ca nu va mai fi nevoie :p )

  4. service-ul este ok, dar cred ca nu aveam eu rabdare in ziua respectiva.


Lasă un răspuns

Categorii

