Postat de: deeam | Mai 16, 2008

Maya Vega?

Mutu are încă o fetiţă. Ce frumos! Dar de ce să îi pui aşa un nume? Maya Vega? Doamne parca a înnebunit toată lumea. Oameni buni, aţi uitat că aceşti copilaşi se vor face mari şi vor trăi într-o societate, într-un colectiv? Maya am mai auzit şi este un nume frumos, dar Vega? Mai am o cunoştinţă pe a cărei fetiţă o cheamă Cristabela, pe băieţelul unei tipe îl cheamă Raul, şi multe alte nume ciudate. Poate nu sînt ciudate, ci doar nu îmi plac mie. Nu zic să ne botezăm copilul Vasile, Gheorghe sau Zambila, dar parcă nici să ne batem joc de ei chiar aşa.
Oricum, sînt copiii lor iar eu pînă o să îl fac pe al meu mai durează, aşa că…


Responses

  1. Adevarat, multe nume ciudate, mie nu imi plac cele insirate de tine si mai e unu….petruta :p Astea sunt doar prenumele, ca daca e sa vorbim de numele de familie….

  2. să te văd pe tine cum alegi un nume pentru al tău dacă crezi că e aşa de simplu🙂

  3. imi este tare frica de momentul acela. cine stie ce ma spuca atunci.

  4. Cum adica mai dureaza pina-l faci pe al tau? Adica ai perioada de gestatie mai lunga decat e normal?:-?:p. Cat despre nume…Jim Beam suna prea bine:D

  5. si jack e tare. :))


Lasă un răspuns

Categorii

