Postat de: deeam | Mai 15, 2008

Aşa da!

Ce zi de muncă frumoasă am avut ieri! Am fost la baza de canotaj de la Siliştea. Au venit Elisabeta Lipă şi Bogdan Olteanu, au vorbit puţin cu fetele apoi acestea au început antrenamentul de după-amiază. Noi am mers cu barcuţa după ele să le filmăm şi pe drum am admirat casele şmecherilor. Toate astea pe o vreme absolut superbă. Nici foarte cald, nici frig. Partea proastă (că mereu există şi ea) a fost că am făcut două ore pînă la Snagov şi încă aproape două la întoarcere.
Dar a meritat.


Responses

  1. mişto era dacă făceai şi o baie pe acolo :))

  2. nu eram pregatita pentru asa ceva


Lasă un răspuns

Categorii

