Postat de: deeam | Mai 12, 2008

Bucureşti oraş iubit

Să mergi cu maşina prin Bucureşti ai nevoie de foarte mult curaj şi îţi trebuie nervi foarte tari. Azi am făcut o oră şi 40 de minute din Berceni pînă la Romană. Am mers bară la bară tot drumul. Nu am reuşit să bag în treapta a treia. După ce am ajuns a început goana după locul de parcare. Am găsit în sfîrşit şi vine un domn foarte arţăgos care îmi spune că este locul lui de parcare. Pe trotuar. Helllooo! Am fost foarte nepoliticoasă, adică nu am spus nimic, am închis maşina şi am plecat. Sper să nu o găsesc zgîriată.


Responses

  1. in primul rand: exista si metrou!
    in al doilea rand: nu se parcheaza pe trotuar😉 pietonii pe unde merg?
    in al treilea rand: de ce mergi cu-n vehicul de 5 locuri cand tu ocupi 1 singur?
    in al patrulea rand: daca romanii in genera si bucurestenii in particulare s-ar orienta spre bicilete, scutere si motociclete…n-ar mai exista problema asta😉
    THINK!

  2. ai dreptate.
    in primul rind: in fiecare zi spun ca „de maine” merg cu metroul, dar cind ma gindesc la toate mirosurile si toti aurolacii ma razgindesc intr-o secunda.
    in al doilea rind: numai pe trotuar am gasit loc si nu am chef de amenzi.
    in al treilea rind: nu imi plac autoturismele mici, prefer jeep-urile
    in al patrulea rind: nu stiu sa merg cu bicicleta, iar singura data cind am mers cu un motor am cazut cam nasol si nu mai vreau sa aud de ele.


Lasă un răspuns

Categorii

