Postat de: deeam | Mai 9, 2008

Mulţumesc Poliţiei Rutiere

Aseară, târziu, cînd veneam spre casă am făcut stînga la liceul Şincai. Nu am văzut vreun indicator care interzice manevra asta. Vorbeam cu Mişu dacă aveam voie sau nu să fac stînga cînd apare în spatele meu un echipaj de poliţie. Mă duc pe banda întîi ca să le fac loc, ei, în spatele meu îmi dau un flash. Mă opresc nedumerită şi îmi pun repede centura. Vai nu o aveam, poate asta să fie. Vine poliţistul. Îmi spune că nu aveam voie să fac stînga. Îi dau actele. Îmi spune că voi lua 3 puncte, plus amenda. Pleacă la maşină. Între timp mă gîndesc ce noroc pe mine că abia am luat salariul. Vine la maşină şi mă întreabă dacă semnez procesul verbal şi îi spun că îl semnez, asta e, am greşit trebuie să plătesc. Cînd mă duc la ei la maşină cu pixul în mână mi-au spus că de data asta am scăpat, dar să fiu mai atentă pe viitor. Deci nu am spart gheaţa la colecţia de puncte. Poate data viitoare. Ce domni drăguţi.


Responses

  1. uite de asta nu vreau eu maşină, sigur aş face o colecţie impresionantă de amenzi. nu-mi place să învăţ toate semnele alea

  2. de invatat nu e asa greu, mai nasol e sa le respcti cind te intorci noaptea de al munca sau cind stai cu orele in trafic si dai de o bucatica pe care poti sa schimbi si tu a treia macar.


Lasă un răspuns

Categorii

