Postat de: deeam | Aprilie 25, 2008

Super petrecere

Ziua de joi a fost neaşteptat de frumoasă. Adrian Diaconu a fost declarat persoană de onoare a oraşului Buşteni. Aşadar, am plecat spre Buşteni pe la 12. Am trecut prin Ploieşti pentru a evita aglomeraţia şi gropile de pe centură. Mi-a plăcut foarte mult Ploieştiul. Curaţenie, multă verdeaţă şi nu a fost aglomerat. Nu mai fusesem în Ploieşti pînă atunci dar promit să mă mai duc. Am ajuns la Primăria Buşteni, am participat la pregătiri, la întinderea covorului roşu şi la probele de sunet. Apoi a urmat petrecerea la hotelul Alexandros. Mâncare, băutură, lăutari, într-un cuvînt: distracţie. Printre toate astea am reuşit să vorbim cu Adrian şi am facut nişte poze cu centura WBC. Foarte frumos!

PS: Nu am baut eu toata bautura. A mai ramas putintel. Poze cu centura WBC inca nu am, dar cind se va intoarce fotograful la munci voi rezolva problema.


Imagine: Andrei Crăiţoiu


Responses

  1. Nu-mi spune…tot cu Kiri ai fost…nu?/:)

  2. altfel, sa stii ca-i naspa sa stergi comentariile celor pe care-i astepti aici.

  3. inseamna ca ai uitat ce spuneai si ce cuvinte foloseai

  4. spuneam ca nu-i in regula sa bei tot vinul. ca wbc e altceva decit wba. si sa nu faci de ris bunatate de echipa. n-am jignit. cu abolut nimic. erau dor trei adevaruri.

  5. sint convinsa ca nu faci parte din acea „bunatate de echipa”.
    in primul rind eu nu beau alcool pentru ca nu imi place, in al doilea rind stiu care este diferenta intre centurile wbc si wba si in al treilea rind alte persoane sint in masura sa judece daca fac sau nu de ris pe cineva.
    poza aceea a fost facuta in gluma, dar cred ca nu am nici un motiv sa ma justific fata de tine.

  6. esti draguta- tocmai asta ai facut, te-ai justificat la greu🙂. mda, aici ai dreptate- n-am nici o legatura cu „bunatatea de echipa”. avem viziuni diferite despre ce-i bun si ce nu. ma rog, ce-i „bunatate” si ce nu-i. de echipa. apreciez insa ca n-ai mai dat delete mesajului.

  7. e bine ca am inceput sa comunicam. :))

  8. corect. ramin un fan al blogului tau. adica te urmaresc cu atentie🙂

  9. in sfirsit am si eu un fan. multumesc.

  10. draga mea, am spus ca sunt un fan al blogului…🙂

  11. eu datorita acestei poze stiu cine e fata din spatele vorbelor( ce poetic :p) parca te stiu..realitatea sau protv? chiar ma enervez ca nu pot sa imi dau seama. Oricum, mie imi place bloggul tau si intru zilnic pe el. Tu termini facultatea, eu sper sa o incep, am mult de munca dar cititd de la „avansati” poate se prinde si de mine ceva :p.

  12. ce facultate vrei sa incepi?

  13. fjsc-ul…”muncesc” pe forum din cand in cand… si mi-ar placea sa fiu ziarista🙂 Daca nu merge, incerc la particular sau la anul dar de lasat nu ma las :p


Lasă un răspuns

Categorii

