Postat de: deeam | Aprilie 23, 2008

Nesimtire fara limite

Am avut anul trecut niste divergente cu un pustiulica. Mi-a reprosat ca am copiat „furat” de la el niste date. M-am enervat la inceput, apoi mi-am dat seama ca nu merita osteneala si durerea de cap care ar fi urmat. Azi am aflat ca cel care chiar „fura” este el. Si nu niste date publice, ci poze personale. Mai draguta, rares, daca tin minte bine (si am scris intentionat numele cu litere mici, pentru ca asa merita), vezi-ti lungul nasului!


Lasă un răspuns

Categorii

