Postat de: deeam | Aprilie 20, 2008

Super meci, felicitări Adrian!

Am rîs, am plîns, am aplaudat, am ţipat, într-un cuvînt a fost o atmosferă greu de explicat în cuvinte la Gala „Invincibilii” de aseară. Emoţii mari am avut numai la meciurile lui JO JO DAN şi DIACONU. La primul meci am văzut un KO în a treia rundă şi un român fericit care promite multe victorii pe viitor. Iar în meciul lui Diaconu am trecut de la agonie la extaz de multe ori. A fost un meci plin frumos iar publicul a trăit fiecare lovitură a lui Adi la intensitate maximă. Într-un cuvînt: Superb!

PS: Daca ar fi fost in locul lui Adi altcineva (nu dau nume) in ring cred ca as fi facut stop cardio-respirator.


Responses

  1. Fiecare lovitura primita as mai adauga. Meci mare da inca o repriza si cadea.

  2. Bine ca s-a terminat asa. Ar fi fost foarte greu de suportat o infringere pentru Adrian si pentru toti cei prezenti in sala.


Lasă un răspuns

Categorii

