Postat de: deeam | Aprilie 17, 2008

Ce zi draguta

Ce frumos este sa te trezesti la 7 dimineata, sa mergi cu masina prin minunatul oras pina pe la 11, sa il injuri pe Videanu pentru fiecare bordurica in parte, apoi sa stai la cozi la Posta Romana. Aici imi doream sa ajung. Nervoasa, incalzita si somnoroasa ma asez la coada sa platesc trei facturi. Dupa jumatate de ora ajung la ghiseu. „Doamna” imi ia cele trei facturi si imi da doua inapoi spunindu-mi: „Astea la ghiseul doi, ce nu vezi sa citesti”? O intreb politicoasa: „Poftim”? (credeam ca inca dorm si nu am auzit bine). „Nici nu auzi bine vad”, imi raspunde aceeasi voce ascunda in spatele unei fiinte ne-realizate, ne-implinite si pot continua cu mai multi „ne-„.
Ce a urmat este confidential pentru ca in general sint o fire foarte calma si draguta. Astazi am fost cu totul altfel. Ce m-a mirat a fost faptul ca am avut si sustinatori, un fel de galerie. dupa alte 30 de minute am reusit sa imi platesc facturile si sa plec de acolo.

NU VREAU SA MA MAI INTORC NICIODATA LA OFICIUL 20!!!!

Maine il vad pe Bute si poate imi mai trec nervii. Sau ma apuca altii. Sa vedem.


Responses

  1. eu am rămas şocat din prima, te-ai trezit la 7 şi asta e incredibil…nu aş rezista. nu este o oră normală😛

  2. mda. a fost greu dar am reusit. si am mai lucrat si de la 18.00


Lasă un răspuns

Categorii

