Postat de: deeam | Aprilie 15, 2008

Marţi, 3 ceasuri rele. Unul a trecut. Au mai rămas două

Astăzi am plecat spre Piata Romană fiind pregătită psihic de traficul la care urma să iau parte. Numai că imaginaţia mea a fost depăşită de semafoarele care nu funcţionau şi de poliţiştii care erau în intersecţii şi încurcau circulaţia. Pe lîngă toate acestea, am reuşit să ajung, după mai mult de o oră la Romană şi am început căutarea unui loc de parcare. Pe o străduţă am trecut pe lîngă o doamnă aflată la volanul unui Matiz verde care nu a apreciat distanţa şi mi-a şters oglinda. A deschis geamul şi a început să îmi adreseze tot felul de aberaţii de genul „Nu te uiţi pe unde mergi” sau „Poate mi-am zgîriat maşina că vezi tu”. I-am spus şi eu ceva care l-ar fi făcut mîndru pe Roşu dacă era lîngă mine.

Al doilea ceas rau si al treilea nu au ma fost.
Pfiuu, ce bucurie!


Responses

  1. Ce i-ai spus?:D😀😀

  2. STRICT SECRET!


Lasă un răspuns

Categorii

