Postat de: deeam | Martie 15, 2008

Linisteeee

Traim intr-o tara ciudata. Nu tara e ciudata, ci oamenii care traiesc in ea sint „deosebiti”. De cind eram mica stiam ca intre orele 14.00 si 17.00 se pastreaya linistea in blocuri. In majoritatea blocurilor probabil se mai mentine „regula” asta. In cel in care am vrut sa ma odihnesc eu azi, insa nu. Din contra. Cind am vrut eu sa dorm vecinii au inceput sa sparga ziduri, sa dea gauri cu bormasinile si sa strige unii dupa altii. Ma gindesc daca ai un copil mic ce faci? Ii stringi de git direct sau ii atentionezi inainte?


Responses

  1. „Ma gindesc daca ai un copil mic ce faci”..huoooooooooooooooo! ciudata esti tu!!!!!!! 😛 auzi la ea, sa ai un copil mic…pfaaaaa

  2. „a gindesc daca ai un copil mic ce faci?”

    şi cînd treci de la gînduri la fapte?😛

  3. ma gindeam daca cineva din blocul ala are un copil mic ce face. nu eu. nu copilulmeu. nu inca. NU

  4. zici tu aşa😛

  5. Bine aţi (re)venit în rromânia !


Lasă un răspuns

Categorii

