Postat de: deeam | Martie 14, 2008

As pleca si nu stiu unde

As vrea sa plec in excursie de Paste. Undeva. Oriunde. M-am saturat de tara asta care este plina de hoti si de „baieti destepti”.  In care te sufoci din cauza cladirilor de birouri si a mall-urilor si undetoata lumea este incruntata si nervoasa. Sint multe oferte la agentii, iar preturile nu sint exagerate. Imi este frica de conditiile oferite acolo pentru ca de multe ori ce se promite acasa nu se prea regaseste la fata locului. Nu am patit, dar am auzit.
Citeva sugestii mi-ar fi de ajutor. Cu transportul Masi a fost super. Cazarea a mai ramas.


Responses

  1. NILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

  2. oriundeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee😛


Lasă un răspuns

Categorii

